Wednesday, February 27, 2008

Buang Mase kat Office

Ari ni bosan tol kje.. pas buat sume kje2 yg urgent, aku setlle kan kje yg x bape nk urgent plak.. pas tu aku chating ler.. tp dlm pd mase yg same aku still gak pure2 buat kje hehehe nnti bos aku kate aku makan gaji bute plak.. tp korg jgn lah plak salah sangke yg aku ni pemalas. Dah kje aku sume settle nk buat cmne. pas tu kebetulan bos aku dh nk stat tarik hand brake sbb target utk bulan ni dh lebih..so aku pe lagi memang saat yg di nanti kan lah heheh.. pas lunch lagi lah aku x de kje. memang bosan giler. nk chating pn dh x larat sbb bosan gak heheheh;)) sempat gak lah aku snap gambar kt opis aku ni. taraaaaaaaaaa..ni lah meja aku heheh berserabut. macam2 ade.. saje je aku bg meja aku sepah2 macam ni. nnti dorg igt aku x de kje nk buat plak kan??? uhuhhu...


Ni lah opis aku. Bahagian ni hanya untuk admin sahaja.. tu office mate aku. Aku snap gambar ni diam2 hehehe pastu baru die tau aku curi amik gambar die heheheh sian akak ni. ktorg antara muke2 lama yg still ade utk berkhidmat kat opis ni. Kalu korg nk tau, akak ni dr belum kawin sampai dh kawin n dah de anak 3 pun..still keje kat sini.. nk kate gaji sini mahal sgt xde lah pun.. biase je. tu pn sebab bleh buat sale je kot.. aku plak, mmg de try cari kje lain, tp bile dh dapat bos plak x kasi benti keje..aduhhhhhhhhh pening pala aku d buatnye.. nk benti susah, kje pn susah.. selamat lah die offer best kat aku. kalu x, memang xde lah nk stay kat sini lelame.. emmm gaknye memang dh rezeki n jodoh aku kot keje kat sini sampai bile2 uhuuhuhuhuhuuh...
Haaaaaaaa ni plak pandangan sisi dr depan meja aku. patutnye nye meje aku kt sebelah meja bos tu, sebab aku customer relation office ni. tp aku x nk dok situ sbb terpencil sgt. dok sorang2 je kt situ x de member nk borak, eeeeeeeee membosan kan. so tempat tu jadi tpt duduk bos no 2 aku.. actualy bos aku yg sorang ni memang jarang masuk opis pn. kalu die masuk pn setakat sign cek n prepare gaji die heheheh..bagus tul kan jd org kaya ni.. kje senang je. cukup bulan dpt gaji...gaji byk plak tu. x macam kite ni, kne susah payah baru lah dpt income. kalu x...memang gigit jari lah jawabnye... emmmmmmm pe pun.. aku stil enjoy keje kat sini walaupun kadang2 tu memang tension ngn perangai salesman2 yg de kt opis ni n perangai sorg minah kt opis ni yg boleh buat aku sakit jantung. tp x de lah sume yg teruk pn..n bos aku pn jenis yg x berkira sgt. so sbb tu lah kot aku still keje n idup utk opis ni.. hikhikhik... pe pun...........aku memang sentiase enjoyyyyyyyyyyyyyy.. hidup cumeeeeeeeeee sekali!!!
daaaaaaaaaaaaaaa duluuuuuuuuuuu...:)

No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates