Wednesday, February 13, 2008

Jogging @ Taman Kota Damansara

Salam...Hait!

Jogging??? hahahah:)) actually jogging ade lah salah satu dari hobi aku n now dh lame gak aku x jog, since sahabat aku kawin aku dh x g jog dh sebab x de member peneman berjogging. nak ajak tunang, memang die malas. Biase nye dulu aku jogging waktu pagi, bleh di kate kan aku jog tiap minggu.. tapi skang ni dh x de dah..

hmm... so semalam selepas beribu-ribu kali aku ajak n pakse tunang aku teman aku jog, baru lah die ikut kan gak heheheh... so pe lagi..bersemangat lah aku g jogging heheh.. mule2 tu mmg berkobar-kobar nk jogging tanpa henti n siap nk buat 5 round lagi. Tp aku just dpt buat satu round je.. lagi 4 round tu aku just jalan2 tp memang tanpe henti. memang dh x larat dah, almaklum dh lame gak x berjogging n bersenam.. dulu selalu gak join main futsal, tp sekarang ni dh retired dr sume tu..

Pas pusing 5 round, tunang aku suh aku buat stratching..arghhhh nk nangis rasenye, tau je lah kalu kaum lelaki jd kepala, sure die suh buat yg susah..aku plak terpakse buat sbb die pun di pakse ikut aku g jog..waaaaaaa nk nangis rasenye.. abis buat sume, ktorg pusing lagi taman tu utk ntah yg keberapa kalinye..pening gak lah pusing2 hehehe.. tp mmg seronok sgt.

Balik je umah badan2 aku dh mule sakit-sakit. Macam org baru kne pukul hahahah:)) lawak tol lah. adik2 aku sume tanye nape aku g jog, n aku bg alasan nk kurus.. pe lagi memang kne maki lah aku ngn dorg hahahah:)) "badan dh kurus ko nk kurus lagiii???" siot je dorg ni. salah ke aku berjogging? kesihatan namenye. dorang ni jeles lah!

malam je badan2 aku dh mule sakit yg amat..waaaaaaaaaaaaaa sakittttttttt. Jalan pn dah macam robot sebab sume tulang n sendi aku sakit huhuhuh... tapi ape pun berjogging ade lah sesuatu yg menyeronokkan, lelebih lagi kalu berjogging ngn org yg kite sayang uhuhuuhuh;))

so berjogging lah demi kesihatan sendiri... da dulu... bubbyeeeeeeee

1 comment:

ita cutevirus said...

memang seronok.. tp, kalo da satu badan sakit.. adesss...

jom join contest ita!!
Contest Cari 8 N3 Rahsia Ita

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates