Friday, February 22, 2008

Go go Genting!!!



yihaaaaaaaaaa... best gi genting!! tengok jelah gambar ni.. tebal tul kabus kat sane.. haaaaaa kalu korg sume nk tau, mase ni baru pas ujan, so kabus memang tebal. mase ni dh nk malam dah.. suasana kat gening ni memang cantik bile malam sebab diterangai lampu2 yg cantik-cantik dengan udara yg sejuk n nyaman plak tu hehehhe... sesuai utk org2 yg nk berbulan madu. chewaaaaaahhhhhhh heheheh memandai je aku.



Actually aku g genting ni dua 3 minggu lepas, tp baru arini leh update n upload gambo2 nye.. aku pegi ramai2 ngan tunang and kawan2 die.. pegi ramai2 baru best, happening skit. dah ler masing2 otak gile2..so memang syok bangat!










ni adalah permainan pertama yang ktorg main... Sampai2 je, terus beli tiket n redah g beratur kat buaian ni..emmm memang aku suke main buaian kalu g genting sebab aku x suke main bende2 yg terlalu mencabar.. aku ni penakut n gayat heheheh.. kalu boleh 2 3 round main bende ni pn aku x kisah..aku memang sukeeeeeeeeeeeeee huhuhuhuh



















ni gambar mase kt indoor, kebetulan ari ujan plak.. so ktorg terpakse lepak dlm ni je lah... tension betul lah, bleh plak ujan time2 camni..memang ktorg x puas main, sebab byk permainan yg x dpt ktorg naik. waaaaaaaaaaaaaaaaaa:((


































ha...ni lah geng gi genting... yg 3 org badan beso tu cam bonzer kan? heheheh... tp dorg ni best!! otak gile2 hahahah:))



mase ni cuaca cantik g, x nampak nk ujan pun... tp sayang sebab sume permainan memang pack. So ktorg terpakse beratur utk tunggu gilaran.. memang x best tul lah.!












aku n tunang...... sebenarnye aku takut gak nk naik bende ni.. tp kne pakse naik.. mule2 memang nervous giler sbb 1st time naik, tp rupe2nye x de lah seram sgt naik ni.. best giler! next time mg nk naik g lah hehehehe;))





So korg mesti dh penah g genting kan? lets share ur experience with me....

No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates