Thursday, February 21, 2008

Hari ini

Hari ni, 21/02/2008

Seperti biasa, aku lambat masuk keje lagi arini..heheh teruk tul aku ni. Ntah bile lah nak berubah. bangun dah awl tp still gak lambat sampai tempat kje. Kadang-kadang aku sendiri pn tak paham nape aku bleh lewat plak sampai tempat kje hahahah..

Sampai je opis, dh kne buat kje. Almaklum masuk pn dah lambat so kne lah berpura-pura buat kje dulu sebelum breakfast. hmm..nk beli breakfast pn memang x sempat, so cleaner aku lah yg jadi mangsa keadaan kne gi beli makanan untuk aku.. bagus tul lah kan? argh..lantak lah, janji aku x kebulur..:))

Arini bos aku still lg sibuk ngn hal2 politik die, maklum ler bos aku ni mmg aktif politic, so musim2 mengundi ni memang die bz abis, mmg susah nk tgok batang idung die dlm opis ni.. so ktorg ni kire merdeka gak lah sbb die jarang de kat opis hehehe bak kate pepatah... KUCING TAK ADE, TIKUS BERMAHARAJALELA hahahaa:))

emmm kdg2 bosan gak dok opis ni, so aku mmg gunekan mase ni untuk create new entry dlm blog ni. Paling koman pun aku akan edit atau customize blog aku ni.. tengah rajin nk tulis blog lah kate kan, kang bile dh bz n x de mood nk tulis memang jangan haraplah aku jenguk blog ni. kim salam je lah kuikuikuikuikui...

k lah..nk chow sin chi dlu ek.. daaaaaaaaaa..

1 comment:

ita cutevirus said...

eerrkkk..
kalo ita pon cenggitu jugek.. bos takde... eheheh.. paham² jelaa...


jom join contest ita!!
Contest Cari 8 N3 Rahsia Ita

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates