Friday, February 8, 2008

Bunga

Ha..nilah antara hobi aku... Tanam pokok bunga.!! makin subur pokok ni...
Bunga ni aku sendiri pn x tau peke namenye..tp aku mmg suke.. aku beli 2 pasu je sebelum ni, pastu aku saperate kan jadi 4 pokok..n skang ni dh naik subur.. bunga die kecik2 je, banyak plak tu.. aku suke bunga ni sebab warne die.. PURPLE
Ni pun aku beli kat tempat yg same ngn bunga kat atas tu..bunga die memang banyak. n subur lagi buat mase ni.. aku beli 4 pokok.
Ha bunga ni mmg dh lame aku tanam.. mase aku beli dlu baru 2 pokok je. 1 warna pink, 1 g warna merah ni. skang ni dh de 5 pokok.. ni antara yg aku semaikan kat pasu yg lain. Subur kan??
pokok ni mmg susah skit nk jage. kne siram selalu kalu x..memang akan mati. pokok ni x boleh kering x de air..kalu x, daun die akan jd kuning n kering. Pastu tamatlah riwayat idup die..hehehe

1 comment:

ita cutevirus said...

fuuiiiyooo!!!! terer la chugie tanam pokok bunga... ita tanam pokok plastik jerk.. ahahaha...

jom join contest ita!!
Contest Cari 8 N3 Rahsia Ita

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates