Wednesday, April 2, 2008

"April Fool"

"1 April = April Fool"

Aku dah terkena!! dan org yg mengenakan aku tu x lain x bukan kawan baik aku gak.. Cik Barin. Senang2 je aku leh terkena. Hanya dengan 1 sms je aku dh terkena dan terpedaya.

cite die cam ni, Mase tu aku tgh drive keta untuk balik umah.. Tibe2 Hp aku bunyi (incoming msg). Aku pn bukak lah, msg tu bunyi cam ni..

RM30.00 has been succesfully transfered to your account
from 017*******. enjoy more benifits.
More information, Press down..
Masa ni muke aku dh berseri2 dah. dalam hati dh seronok gile sebab dpt free top up heheh.. lastly bile press down je..,
Mimpi la!
sape nk bg Free2!!
APRIL FOOL!!...
hahahahahahhaa...
rupenye ni hanya sms nk mngenakan aku je.. Punye lah aku rs happy sebab akan dpt kredit..rupe2nye dapat APRIL FOOL cis!
Then aku pn ape lagi, trus lah forward kan sms tu kat sume kengkawan aku... hahahah dorg sume bengang giler dpt msg tu. Jadi semalam ramai lah yg terkena ngn sms tu hehehe..
antara yg terkena n msg yg dorg reply:-
akak: ko dah x de keje lain ye?
k.linda: ceh, t'kono den
k.ina: cis! ingatkan z mimpi td
tunang aku: ingatkan rejeki td..
yang lain nye x reply pun, maybe bengang tahap GABAN!! huhuhuhuu;)) ape pun...sume yg terkena tu mesti enjoy sbb dpt sms yg best ni and dpt kne kan balik kengkawan dorg hehehehe :-D.
p/s: memang tiap tahun aku akan terkena april fool, igtkan tahun ni dh x kene, tp ropanya kono gak!! hampeh tul.

2 comments:

b4r1n4 said...

kuikui :P

sowie la weyh, aku pun terkena gak, ainman yang forward prank msg tu kat aku..aku pun apa lagi, dgn pantas & produktifnye menyebarkan pada kengkawan.. :D

jangan mara aa.. ^_-

Unknown said...

salam barin..

emm x marah pun. suke sesangat :P. Tp memang best lah! hhuhuhuhu;))

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates