Wednesday, April 23, 2008

Dah tinggal kenangan pun..

Baru2 ni aku bermimipi kan die.. seseorang yg pernah ade dalam hidup aku... arghh.. bosan je bile teringatkan die.. nth macam mane lah si mamat ni bleh muncul dlm mimpi aku, aku pn x tau lah.. kalu ikutkan memang dh lame die x de dalam idup aku.. makan tahun gak lah. hmm.. gaknye die pn teringak kat aku kot hahahah:)) (ces..never n ever lah)

dalam YM aku bercerita psl mimpi ni kat kwn yg sememangnya sangat rapat dengan aku. Die je yg byk tau psl hal2 aku n mamat tu, dr stat aku bercinta sampailah putus, hanya pd die lah tempat aku mengadu n belajar utk melupakan "die".. aku cite lah kat kwn aku tu yg aku mimpikan "die"sedangkan aku mmg x teringat langsung pn kat "die", n mmg x hingin nk mimpikan die.. nth mcmane nth bleh plak muncul dlm mimpi aku..huhh SENGAL!! rs nk nangis je bile igtkan die.. nape lah bleh teringat plak.. dalam YM tu, kwn aku tanye, aku still de rs syg kat die atau x.. aku jwb sejujur2nye yg aku dh x de ape2 perasaan pn kt "die" , n aku dh memang x ingat die langsung... cerita antara aku dan die sememangnye dh lame padam dlm hidup aku. Kalu boleh x nk amik tau n x nk dengar ape2 pn psl die.

Ni lah antara mimpi yg cube aku elak kan dtg dlm tidur aku.. kalu dulu bile teringat kan die sure aku akan menangis..(membazir air mata je time tu aku nangis, die kat sane nth2 tengah bersuka ria tul x?) sememangnye aku paling x suke bile mimpikan die.. dan aku rase mesti org lain yg penah putus cinta pn x akan mengharapkan yg die akan bermimpi atau igat ex die tu tul x? mcm tu jugak lah aku, kalu boleh jgn di sebut name die, sure aku akan rs nk melempang je org yg menyebut tu..punyelah teruknye keadaan aku mase tu. Tp sekarang dh xde perasaan tu sume.. n aku pn dh bleh handle keadaan.. Biarlah kenangan tu jd kenangan sampai bile2..

P/s: just nk confirm kan je. (ni dpt cite dr org) betul ke bile kite teringatkan kat seseorang yg dh lame x de dlm hidup kite, n tibe2 die muncul dlm mimpi kite, maknenye org tu sebenarnye dh meninggal dan mintak kite doakan die.. emm betul ke??? de sape2 leh jwb???

4 comments:

b4r1n4 said...

aisey..yang sudah tu sudah ler..mimpi kan mainan tido..ko pun dah ader pengganti ;)

life's too short to suffer, so kita enjoyzz ^_-

Anonymous said...

huhuhu.. coz dh de pengganti ler aku bleh lupekan die hahahah:)) memang tgh enjoy ni..ahaks!

Anonymous said...

hahahaha...iye kot z,dia dah meninggal..meninggalkan aweq baru...:)) pedulikan dia...

Anonymous said...

hahahah:)) aku pn rs cmtu gak lah mah.. tulah, lantak kan die..!! huhuh

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates