Monday, April 7, 2008

Selangor vs Kedah

Malam minggu yg lepas aku g tengok bola kat stadium shah alam. Selangor vs Kedah.. wah memang semangat mase nk g tgok mlm tu. Walaupun sebelum tu aku memang di pakse oleh tunang aku untuk temankan die tgok bola, tp last2 aku plak yg bersemangat waja nk tgok game tu hehehe.. Aku sampai kat stadium dlm kul 5.30, terus beratur beli tiket sbb org pn dh mule ramai mase tu. Kat tpt kaunter tiket pn memang dh ramai yg bukak gerai jual baju jersi, cap kain rentang, n mcm2 lagi lah. Memang meriah tul suasana kt situ.. aku pn memula nk gak sambar 1 jersi Selangor, tp x beli gak sbb aku bukannye selalu sgt g tgok bola. Pas abis beli tiket ktorg jenjalan kat PKNS shah alam sementara tunggu game mlm tu.. sempat gak lah shopping 2 3 bende kat PKNS n abis gak 100 duit aku kui kui kui kui.. Kat kul 7 ktorg dh gerak balik g stadium, takut kalau2 parking penuh.. n mase sampai kt stadium parking pn dh mule sesak, selamat gak lah dpt parking keta, kalu x terpakse lah park kat tepi2 jalan besar tu je.

Sebelum masuk stadium, aku solat magrib dlu pastu baru cari seat.. selamat belum penuh g, so dpt gak lah seat depan2 padang, baru syok skit tgok bola.. mlm tu memang ramai penyokong selangor dtg.. rs meriah sgt bile tgok bendera2 merah kuning di kibarkan.. n bertambah semangat lg bile dgr bunyi gendang..huhhh memang bersamngat tul aku mase tu heheheh:)).. Bile pemain masuk padang, sume penyokong mule bersorak termasuk lah aku yg bersemangat waja ni huhuhu..

Tp sayang, Kedah mendahului gol 1-0.. frust memang frust lah sbb selangor kalah. tp selamat gak 1 gol je, kalu x..lg lah sedih. ramai penyokong yg bengang, x puas hati n sedih gak sbb kalah. termasuk lah aku...:(

2 comments:

Anonymous said...

salam chugie...

kite nak mtk maaf psl kedah da kalahkan selangor aritu huhu...

pstt kite ni penyokong kedah tau...huhu :)

> tapi kite ttp kawan kan...jgn mrh2 dan sedih tau

Anonymous said...

w'salam manje,

heheh x marah pun..kiciwa skit je..
dh x de rezeki selangor nak menang kot...:)

kita kan kawan!!! ;)

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates