Wednesday, April 16, 2008

Hang out @ CHILIS One Utama

Chilis Grill & Bar..



Sure ramai yg tau restoran ni kan?? Semalam aku hangout ngn one of sahabat baik aku, zora. Memang dh lame pn plan nk hang out kat chilis ni, so smlm jadi gak ktorg lepak sesame. Sepatutnye Cik Barin pn ade sekali, tp aku plak lupe nk confirm ngan die psl planning ni, and die pn sememangnye bz kot.. So, hanya aku n zora je jmpe. Pas abis keje, aku terus g OU.. sampai memang awal gile lah. Janji nk jmpe kat sane dlm kul 6 lebih camtu, tp di sebabkan aku balik awal, so trus je lah g sane..malas plak nk stay kat opis lelame, nanti kene buat keje...so baik CABUT!! Lagi pn dari opis aku ke OU bukan jauh pn, dlm 15 minit dh sampai. Aku sampai OU dalam kul 5.30, zora plak mmg sampai lambat sbb die dr Shah Alam. So sementara tunggu minah ni datang, aku pn merayap lah kat sekitar dalam OU ni.. dh bosan sbnrnye g OU ni sbb bleh dikatekan every weekend gak lah dtg sini dating, x pun g shopping atau tgok wayang hehehe..



Lame gak lah aku tunggu zora sampai, dekat kul 7 baru die sampai OU. Hujan lebat kat luar rupenye pastu jem plak mase OTW ke OU thats why lah die lewat sesangat sampai. Sempat gak lah aku shopping barang dapur kat Giant mase tunggu die. Lepas tu ktorg terus pegi Chilis, sebab kaki aku pn dh sakit bejalan ngn high hill plak tu. Sampai je kat Chilis, dh de org tunggu utk serve ktorg seat n amik order.. memandangkan ni kali pertama aku makan kat Chilis, so ktorg just mintak waiter tu suggest kan pe makanan yg best utk ktorg makan.. waiter tu memang peramah walaupun baru je keje kat situ heheh.. sempat g aku interview die hikhikhik.. Kt org order 2 meal n air, sbb meal die memang besar. air kat sane bleh refill, so sesape yg nk n tgh planning nk g makan kat sane, korg jangan lah risau sbb air memang bleh tambah sebanyak mane korg suke sampai perut korg kembung hahahah:)).. sambil makan tu, ktorg sempat gak amik gambar makanan n pose2 yg cun kat dlm tu, tp aku x dpt g pics2 tu sbb gune kamera zora. Boleh dikatekan sume meal kat situ memang nmpak menarik n sedap. harge mcm biase lah, standard price kat restoran2 n cafe lain.



Pas dh puas makan2 n borak2, ktorg gerak plak g jusco. sebab zora nk cr present utk bezday hubby die n adik ipar die yg bakal dpt baby x lama lagi.. sampai2 je kt jusco, bukannye dpt brg yg nk dicari, tp brg lain plak yg die beli.. aduh..pening aku ngn makcik ni.. lain yg di cari, lain plak yg di belinye.. lame gak lah ktorg jalan kat dalam jusco tu n abis sume bahagian ktorg tawaf hehehe... aku memang x beli pape pun walaupun byk yg berkenan sbb nk tunggu Jcard 18hb ni. So time tu baru aku hentam habis-habisan..rabak lah aku jawabnye.. kui kui kui



Dekat kul 10 ktorg gerak dr OU n balik umah... kul 10 lebih gak lah aku sampai umah. Penat yg amat sangat, tp memang happening sbb dpt jmpe die.. mcm2 bende ktorg cite. Next time ktorg plan utk makan kat tpt lain plak, but still x decide nk g mane lg.. gambar2 akan di upload kemudian ek, tu pn kalu aku still free nk upload ngeh ngeh ngeh...



k lah chiowwwwwwwwwwwww!!

8 comments:

Anonymous said...

eer... tak biasa le restoran2 berjenama cam nih. takut nak masuk. biasa gerai mamak je kt tepi jalan tuh. :)

Anonymous said...

Salam CJ..

hehehe.. sy pn x biase gak ngn restoran2 ni, skang tgh belajar. Just nk try something new.. but still prefer mamak @ gerai tepi jalan gak sbb free n easy. Lagi satu murah ckit tul x?? huhuhuh;))

DYLA said...

suzie, jumpe zora ke?
mane gmbr dia nih.. tak sabar nak tgk..

sama la kite nak shopping sempena jcard sale nih....

list brg dah beratur dah ni...

suzi, majlis bile ek?

Anonymous said...

dell dearie... salam!

a'ah jmpe zora aritu.. lame x jmpe die. gambo x dpt g, still kt zora. nnti aku upload ek. tggu tau..

Insyallah bulan 7.. nnti aku bg kad ek. ko tgh pantang kot time tu kn?

DYLA said...

oh.. ko rapat lg ke ngan zora? dia ape citer skang ek....

walaupun aku dlm pantang, ko anta la kad ye.. coz aku nak tau gak... hehehe...

syok ke dinner kat chili's tu.. aku pun tak penah mkn kat situ... best tak? harga mcm ne? reasonable x?


****
suh zora send cpt pix ya!

Anonymous said...

yup aku still keep in tounch ngn die.. memang rapat pn dr dulu. ermm..price memang reasonable ngn menu die. Sedap! aku recommend g sane.

b4r1n4 said...

memang la korang..saje je tanak ajak aku kan, huhu.. merajuk!! :-*

kuikui..

Anonymous said...

erk, cik barin... cik jgn merajuk na.. kan dh ajak, cume lupe nk confirm sekali lagi jek hehhe.. next time kite plan balik ek. soryyyyyyyy

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates