Monday, September 28, 2009

# baby

Baby of zora farhan & Rashidi..

Salam.. Selamat berhari raya..

Baru ada kesempatan nak berentry dalam blog ni.. setelah seminggu x menjenguk. Almaklum aje lah.. raya.. pi sane, pi sini.. open house sana, open house sini..

Jadi untuk entry ni aku nak share gambar baby zora & rashidi.. mana tau ade yang belum tengok baby die lagi ke kan?? ni pun aku dpt dari zora, hari tu aku pergi ziarah die, borak sakan sampai lupa nak bergambar bagai..


Ini lah lil princess zora... namanya Fara Fatin Qaisara... die cilok nama anak aku skit heheheh..

Cumel si sara ni..baik je masa aku g ziarah hari tu..pas tido, susu.. pas susu tido..

p/s: dengar cite Ary (Nurhazree Surian) pun dah selamat bersalin ye?

10 comments:

DYLA said...

ala, tak puas la tgk satu gmbr jer...

Unknown said...

deyl,
ni je gambar yang aku ade.. kalu nak puas, jemput ziarah zora di rumah bondanye (btg berjuntai)bleh tengok face to face heheheh...

YAN said...

ye betul Ary dah bersalin.. Baby Girl juge... Nur Syaza Yasmin.. 22/09/2009.. 3.3kg. Normal with vacuum (die mamai masa dr. suruh teran) .. Aku dah tengok.. tapi lupe gak nak snap gambar.. Sibuk borak sakan .. Anak aku (Ammar) pulak jeles banget bila aku memangku baby lain..

Unknown said...

wah.. dpt lahir normal ye.. bagusnye.. tahniah utk ary.. nampak nye tahun ni ramai betul kawan2 yg dpt baby girl.. hope yan dpt baby girl gak ye!

YAN said...

Mudah mudahan...

aNiS tHe BumbleBee said...

zora farhan??hum..macam ku kenal nama itew.tihihi! salam perkenalan buat tuan umah..sy anis,tinggal kt sri lanka.ade terbaca kt nuffnang box tu,baby of zora farhan tajuk entry nye.terus je lah klik.hehe.dah bersalin rupanya ye.congrats pada an,dan selamat berkenalan pada Chugie ye..wink!

Unknown said...

hi anis.. kenal ek ngn zora?? emm.. pe pun salam perkenalan gak!

Unknown said...

kelewatan menatap gmbar baby zora ni... Tahniah!

Unknown said...

xpe.. biar lambat, asal selamat..

Anonymous said...

hi.. br bkesempatan nak jengah ko nyer blog la z... thanx coz jd paparazi eik...
to anis, sorry coz x sempat nak bg tau ko...

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates