Saturday, September 12, 2009

# contest # Giveaway

SAPA NAK HADIAH???? (sticky post)

salam..

Hari Ini aku kerja separuh hari.............. sebabnye nak settle kan HAL ITUUUUUUUUUU... emmm harus di rahsia kan dulu APAKAH HAL ITU YA!!... apa kata korang TEKA! sapa DAPAT TEKA betul aku kasi hadiah sempena raya ni!!!!!

Aku bagi sedikit HINTZ untuk korang semua yang sudi nak TEKA apa HAL yang aku SETTLEkan hari ni... HINTZ nye, "BENDE YANG DAH LAMA AKU IDAM KAN" sejak dulu lagi.. sekarang baru tercapai hajat tu...

SO SELAMAT MENEKA LAH YE... HADIAH MEMANG BEST TAU!!! TEKA JE... TAK KENA BAYAR PUN..

OK... AKU TUNGGU TEKAAN KORANG TU!! KORANG BLEH TEKA 2 jawapan sahaje. TAPI DALAM WINDOW YANG BERASINGAN ( maksud aku dlm komen yang berlainan)

p/s: JAWAPAN HARUS DIBERI SELEWAT2NYE MINGGU INI SAHAJA.. (12/9/2009)

14 comments:

@e_da said...

beli kereta.. takpun beli rumah ya... hih tu pun kalau betul..

Unknown said...

@e_da
heheh..tunggu jawapan saya nanti ye!

Zura Tahir said...

mcm contest plak...

Aku teka RUMAH...sbb mmg ko idamkan nk beli RUMAH...sbb hari tue cm terstop sekejap kan...

YAN said...

beli rumah

iman said...

heheheh ko nie z, kan nak anak ramai....tp xkalh ko settlekan pasat nk beranak awal kan, erm mesti pasat rumah idaman ko tuekan....

ieWa said...

sy yakin btol suzie, jawapannya beli umah!!

area mana tu?? continue beli yg dah byr deposit tu ke.. umah lain?? hehe..

zh-ena said...

aku pun teka RUMAH sebab dh lama ko nak beli RUMAH kan..mesti dh settel hal rumah tu erk..

tahniah

lannida said...

aku pun teka ko tengah settle pasal RUMAH ko yang tergendala hari itu... betol tak... yeyey! dapat adiah... tx z

Unknown said...

hehehe..jawapan akan di beritahu kemudian ye.. harap bersabar wahai peneka2 ku sekalian..

fuadnis said...

matilah ko nak bagi hadiah kat kami nanti chugie ooii...ramai yg teka nie...klu betul??hehe..

aku pn teka mcm kak eida..klu tak beli keta..mesti beli umah...

Unknown said...

heheh..nis, sure tak mati punye... hahahah:))

b4r1n4 said...

aku pun nak hadiah jugak, kuikui :P

aku teka
1. rumah baru
2. kereta baru

Unknown said...

awatnya semua teka yg sama?

aku teka;
1. car seat untuk fatin.


aku teka tu je [dulu], kang aku pikir lagi. hahaha

Unknown said...

heheh.. normi punye sorang je yang lain.. baik korang pikir betul2 jawapan tu hahahah:))

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates