Friday, September 4, 2009

# puasa

Berbuka Puasa + reunion gathering..

Salam..

wah... mentang2 lah dah masuk tengah ramadhan, makin menjadi2 lah jemputan berbuka puasa diluar gamaknye ye. Tapi bukan free ek, itu semua atas tanggungan sendiri... (aduh rabak..) aku pasti ramai juga yang dah mula berbuka beramai2 di luar. Begitu juga aku, untuk minggu ni aku dapat 2 jemputan berbuka, satu dengan teman2 aku dan satu lagi dengan teman2 sepejabat hubby.

Semalam aku berbuka bersama teman2 aku masa di sekolah menengah dulu merangkap perjumpaan semula dengan beberapa teman yang memang dah lama tak ketemu, kami berbuka di thaibase sri damansara ni je.. (tak nak lah cerita byk tentang tempat ni sebab pernah aku siarkan dlm entry sebelum ni) tempatnye aku yang rekemen kan.. Dan hari ini sepatutnye berbuka dengan teman2 pejabat hubby, yang mana mereka telah rancang untuk bersantapan di The Marche yang bertempat di The Curve Mutiara Damansara. Tapi tadi baru je aku dapat sms dr hubby mengatakan yang plan nak berbuka dengan teman opis nye di batalkan atas sebab2 yang tak dapat di elakkan.. makanya, hari yang di rancang terpaksa di tunda ke lain hari yang belum lagi di pastikan tarikhnya..

emm baru je rancang dengan hubby nak bershopping raya di the curve hari ni.. nampak nya hasrat tu juga terpaksa di batalkan juga..

GAMBAR SEKITAR MAJLIS BERBUKA PUASA SEMALAM..


Teman2 blogger lain tak nak ke buat majlis berbuka bersama2??

6 comments:

b4r1n4 said...

bila pulak nak ber-reunion gathering dengan aku pulak?

zaza said...

kalau dekat.. nak je join!! ni jauh!! huhuhu

Unknown said...

barine,
nnti kite plan sesame ek..

zaza,
cian awk, kalu dekat leh join kami.. n leh kenal2 kn?

Zura Tahir said...

xkan nie je gmbarnye zie ooiii

zh-ena said...

skitnya gambo..takder lain ker..bari ingat nak curiks eheh

Unknown said...

ra & na,
ini je gambar yg aku ada.. harap korang puas hati ye.. keadaan aku x mengizinkan untuk jadi CAMERAWOMEN daaaaaaaaa...

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates