Monday, September 14, 2009

# Giveaway

Pemenangnye!!!!

Salam semua...
Harap maaf ye... sebab lambat nak update pemenang yang berjaya meneka tu...

so ini lah peneka yang berjaya tu...........................


***

***

***

***

***

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

@e_da

Anis

dan Barine...




So kepada peneka yang bertuah ni... harap dapat bagi alamat penuh di dalam comment ini ye.... hadiah akan di hantar selepas mendapat alamat korang dan akan sampai secepat mungkin heheheh:D

Terima kasih sebab sudi meneka ye..

Inilah kereta yang aku beli...

ooppppssss.. tak ada gambar penuh kereta lah.. hanya gambar hubby sedang drive kereta itu sahaja.. jadi lah ye.. sebagai tatapan kecil je..

13 comments:

zh-ena said...

wah dh beli keta baru..nnti blh la try tumpang hehehehe

lannida said...

WAH! DAH BELI KETE BARU! KETE PE TUH? LAMBANG HONDA...BEH WEH

b4r1n4 said...

fullamak, rezeki di bulan ramadhan+menjelang+syawal la nih, hehe. tenkiu! ;]

ni yg nak jeles ni, aku takleh tgk stereng lambang H tu..nak nak Jazz..waa!!

ni addr aku:
16, jln idaman 17c, kg. idaman, 42000 pelabuhan klang, sel.

p/s - aku pun nak addr ko, jgn lupa tgk blog aku.

fuadnis said...

waduh...tunjuk sket dong gambar keretanya..kepingin nih!!

alamat aku ..

norwanisayu bt. mohd toha
sekolah kebangsaan naka
06350 alor star, kedah.
(terpaksa bg alamat sekolah coz aku dah start keje..nanti tade sapa nak ambik kat umah..hehe..)

Unknown said...

ok..

kepada yang berkenaan, akan aku pos hadiah korang itu.. tunggu ye.

@e_da said...
This comment has been removed by the author.
@e_da said...
This comment has been removed by the author.
@e_da said...
This comment has been removed by the author.
@e_da said...

alhamdulilah. Tak sangka betul plak. Wah beraya ngan keta baru seronoknya.. Kalau pos sblum raya ida ada kat kg . Pos d alamat ni. Noridah bt johan, 38d, kg padang sari, mukim 4, 83000,bt pahat johor. Tima kasih ya. Slamat hr raya, maaf zahir batin.

@e_da said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

ok ida,
nanti sy pos ye.. hope sampai b4 raya lah..:)

Unknown said...

Yuhooo...!!
H.

City? civic? Accord?

sedaaakkk demo ghayo nge keto baghu!

Unknown said...

normi,
keta kecik je.. :)

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates