Tuesday, September 1, 2009

Nak bagi award ni!

Ini first time aku bagi award pada orang ye!.. jadinya harap korang terima award ni dengan hati yang terbuka dan rasa yang gumbira di bulan ramadhan ni.. aku suka korang semua sebab korang rajin tengok blog aku, dan sudi nak singgah blog aku ni.. jadinye, aku dengan rasa besar hati nak berikan award yang tak seberapa ni sebagai penghargaan pada korang yang sudi menjengah kemari. Aku berikan award ni pada nama2 yang tertera di bawah ini...

Dan pada semua yang datang jengah ke dalam blog ini dan semua follower aku ye.. aku tak dapat nak masuk kan semua nama.. banyak sangat lah pulok!
Ok, hope korang sudi terima...

3 comments:

zh-ena said...

thanks..akan ku tepek di rumah ku nnti "D

Zura Tahir said...

xyah jwab soklan erk...senangnye...

Unknown said...

x yah soalan2... nyusahkan korang je hehhe

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates