Wednesday, January 20, 2010

Followerku.

Salam..

Sila lihat ini ye.. dah ramai juga rupenye followe aku ni.. semakin hari semakin ramai, walaupun tak banyak macam kat blog2 yang lain, tapi aku tetap bangga ada followerku sendiri.. memang kadang2 tu ada gak rasa jeles kat blogger2 lain yang punya ranking follower yang banyak hingga cecah ratusan follower.. takpe..takpe ye cik chugie, kite bersabar je..nanti2, musti follower kite akan banyak..
ini lah antara follower aku... aku hanya sempat print screen yang atas ni je.. yang selebihnye, x sompek den nak masukkan.. anyway.. sangatku hargai jasa kalian yang sudi jadi follower blog ku ini.. dan rasanye sesapa yang dah jadi follower aku ni, aku juga akan follow blog die balik.. ke ada yang aku x follow lag?? lupe lah tu... sila tinggal kan di komen ini pada yang tidak menerima follow up aku ye..

16 comments:

Unknown said...

hye dear :) blog u cute lah, ader baby cute lagi tuh :) kita tukar2 ya :)

http://iedaluvsham.blogspot.com/

joegrimjow said...

dah nak 100 dah tuu

miss lolly a.k.a luvfareda said...

chaiyork :)

tp jgn tlalu mengejar f0lower tau :)

Unknown said...

iedaluvsham - heheh..thanx ieda, yuk tukar2 link..

joegrimjow- heheh lambat lg tu.

miss lolly - yes1 tul tu..

dilot said...

chayok juga...tp kdg2 jumlah ni tak ada erti sbnrnya kalau kita sekadar jd tp tidak mengikuti blog tu ...

Unknown said...

dilot - emm memang betul tu, tp de gak yang kite ikuti dan beri komen setiap kali ke tptnye, tp... die x buat begitu pn pd kite.. emm nk kire camne tu ek?

rizputra7 said...

muka aku tak masuk ler hehehe

joegrimjow said...

slow2
lama2 jadi bukit
;-)

tu blog lama
blog baru sini
www.joegrimjow.com

Zura Tahir said...

berkembang sudah blog ko zie...okeylah tue...aku raselah geng blogger byk membantu kan...

pak long said...

salam....
fuhhh rasa gumbira hamba nengok pic hamba ada tersenarai...hehehe
buat tuan umah..moga terus berbahagia

BabyIntan said...

Takpe plan2 chugie...lambat laun no of ur follower will increase :)

I'll polo u kay ;)

BabyIntan said...

Eh dah polo lah...he he tak perasan lak :D

Unknown said...

rizputra - owh tak de ye?? next time aku kasi enterprem muka hang na! for next 100 follower.

joegrimjow - oo tu yang lame ye, will walk later ya!

zura - a'ah, memang byk membantu.. thanks ra sebab kenal kan aku pd web tu.

pak long - heheh.. de ek gambar tuan hamba? thanx 4 da wish.

intan - hope so k.intan.. kak intan dh follow saya pun.. thanx again!

Redbloodsnow said...

tahniah² :) lame² kompom jd semakin ramai ^_^ hiksss

ddfirdaus said...

hai cugie..kite pun dah follow..sudah 75..saya punya follower lagi sikit..tapi tak pe..kite tak kesah..sikit2, pelan2..

nak kite buatkan header gamba2? kalau nak bagitau..sbb chugie antara pengomen2 yang terawal utk entry header kite volunteer nak watkan header chugie FOC..

Unknown said...

dbalkis - wah.. syoknye.. nak! nak!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates