Wednesday, January 6, 2010

# Makanan # Restoran

Makan2 @ Pappa Rich

Salam..

Ini cerita minggu lepas ye.. korang layan kan je udah ler.. almaklum, aku kan bz women!

Ok, last week aku n kengkawan lunch sama2 kat Pappa Rich ni.. plan yang tak dirancang sebenarnye.. mulanya imah ajak aku lunch, dan kebetulannye, aku pun memang tengah free n tak de kawan nak makan tengah hari.. so aku pn sambut lah pelawaan die dengan hati yang amatlah terbukanye.. dah nak masa untuk bergerak ke tempat yang di tuju, tiba2 imah bgtau yang die ajak idah sekali, dan kebetulan idah pun bleh join..makanya, kami bertiga pun berjumpa lah. Memang bagus tul idah ni, sanggup datang dr sg buloh ke tempat kami (sri damansara) untuk lunch sama2 dengan kami.. memang sangat lah di hargai..

-it's a PAPPA RICH!- sempat juga aku snap gambar ni walau dari jauh sekali pun..
Aku dan imah sampai awal, idah datang dr jauh, jd sampai pun lam skit.. sambil tunggu2 idah, kami layan MENU dulu...+ snap pic menu tu..

aku snap pics makcik ni juga... -imah- ni sume gara2 menunggu kedatangan idah + khas untuk tatapan dalam blog aku ni..

owh! aku juga nak glamer sama ya... ate..blog aku kan??? harus ada muka aku juga! hahhahaha..


ok, snap 1 lagi gambor.. -idah & imah- memang tersangat lah enjoynye lunch ngan dorang ni.. gelak, gelak, dan gelak je.. orang keliling pun tolak tepi..

makanan kami.. banyak gak lah kami order.. penuh 1 meja tu. Dan yang paling penting, makanan yang aku order memang licin k.. sebab selera+nafsu makanku sedang bertambah2... hope badan x naik ler!

3 comments:

Zura Tahir said...

lambatnye update...

DYLA said...

aku dah teringin nak makan kat sini ler..... haduih....

Unknown said...

zura - baru de free nak update ra. wei..asal ko x online ym ni?? rindu aku wei!

Dyla - pe lagi deyl, ajak hubby n bawa inas p makan ke Pappa Rich!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates