Friday, January 22, 2010

uwaaaaa penatnye...

Salam..

Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -nangis tipu2 dalam hati je...x leh kuarkan, nanti org kat opis ni dengor!-
Nape aku penat dan nak nangis?? sebab td masa lunch hour aku kuar kejap ke The Curve untuk cari birthday present Mr Hubby + makan2 ngn member...

Mulanya aku plan nak ambik half day je arini, sebab malas nak terkejar2 cam gini ler.. tp di sebabkan kerje kat opis masih lagi berlambak, jadi aku mintak permisi dr bos untuk kuar awal sejam masa lunch hour untuk beli hadiah je. So dah dapat keizinan dr die, hati pun memang berbunga2 lah.. pastu tibe2 kat otak terpikir nak ajak mmber lunch same- gatai, dah tau masa tarak cukup, still lg nak berlunch bagai-.. Ktorg set untuk lunch appointment kat SUBWAY Kota Damansara.. emm memang cantik sangat lah kan, sbb kebetulan nak singgah cari hadiah kat The Curve gak.

Memang ni lah 1st time dalam idup aku beli hadiah x sampai setengah jam.. selamat lah dah tau pe bende nk cari tu, kalu tidak............. memang pening gak nak pusing satu The Curve. Jadi Sampai je kat tpt di tuju, terus beli hadiah ITU.. dan cepat2 suh die wrap kan hadiah tu.. dalam setengah jam, urusan aku kat The Curve pun settle.. Kuar je dr situ, Jalan jem pulak.. aduh! dah abis bala jem... bala nak cr SUBWAY tu pulak.. dekat 20 minit gak aku menggagu cari tempat ni.. yelah, ni 1st time aku g sini, dan tempat ni pun baru je buka. Habis lepak2 + makan bagai, kul 1.45 aku pecut balik ke opis... igtkan bleh ar sampai sebelum kul 2.. Tapi di sebabkan situasi perjalanan dr Kota damansara nak ke bandar sri damansara agak mengong sebab kereta sume pakat bawak cam ala2 mak minah, so aku memang terbabas skit dr masa yang sepatutnye..

tolak tambah darab bahagi kali semua... last to last, aku sampai kul 2.15 gak.. dah duduk kat kerusi aku ni, baru lah aku rasa penatnye yang amat.. next time x nak buat dah.. letih!

OWH YE... PEMENANG BG PARA PEMBERI CADANGAN 'SAPA NAK HADIAH' YG AKU ANJURKAN TU DAH ADE YE.. TUNGGU JE NANTI AKU ANNOUNCE KAN...

6 comments:

|| NaFiRaa || said...

ERRKKK.. sis yang baca nih pon rasa penat~tapi sis slalu gak buat cam tuh!! ahaks.. seb bek big bos x bising..kikiki

zaza said...

haha.. baru ko tau apa itu PENAT?..
aku selalu buat gak tu.. Penat tapi, BEST curi tulang gini!! lg2, BOSS aku sporting gile!! Apa2pun, kena sedar la sket.. tak boleh amalkan!!

Drama Mama said...

haha takpa penat tapi dapat apa yang dicari. kalau hubby u tau ni sure bangga dia kan hiks

http://twinkywinkystars.blogspot.com

zh-ena said...

untuk suami tercinta ..sanggup

Unknown said...

Nafiraa - kak, ni kite tipu bos kite gak ni.. tp tipu sunat, x amal selalu pun.. takut!

zaza - ooo ko pun sekutu ngn aku ke? ish..ish..

drama mama - kalu die rs bangga, sya pun rasa suke gak!

zh-ena - yep! just for our belove hubby..

Zura Tahir said...

hahaha...aku pun terbabas jgak tp 2 minit je...leh xcuse lg lah...

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates