Tuesday, January 5, 2010

Hadiah dari butterfly -

Salam..



Akhirnye sampai gak hadiahnye...



Hadiah ni sampai last week masa aku sedang bercuti jaga fatin sakit..



Envelope yang aku terima.. yang mana berisi hadiah yang fatin menangi. "BUGSLOCK".. Rasanya kiriman ni sampai hari rabu, tapi di sebabkan aku bercuti, jadi kiriman ni hanya sampai ke tangan aku pada hari sabtu, sebab aku masuk kerje hari sabtu tu lepas.. comei tul envelope yang mamareen ni kirim.. memang creative lah die ni.

Pada yang tak tahu apa itu BUGSLOCK, haaaaaaaa..ini lah die.. sebenarnye aku pun baru je tau bende alah ni apa.. emm, bende ni adalah gelang yang berbau serai wangi, yang mana memang sesuai untuk di pakai oleh baby bagi menghalang nyamuk dari dekat dan gigit baby.. Biasanye orang guna kan semburan serai wangi untuk elakkan baby kena gigit nyamuk kan??, tp skang ni dunia dah maju, dan tercipta lah bende alah ni..
Boleh digunakan di mana je, contohny ketika nak keluar berjalan ke kawasan2 semak, macam kebun ke..

fatin dapat 5pcs of BUGSLOCK ni.. memang sangat2 berguna, terutama bila nak balik kg.. hope nyamuk tak kan ganggu tido fatin lg heheh...
Jutaan terima kasih buat penganjur Giveway ni iaitu BUTTERFLY, dan sponsor hadiah iaitu MAMAREEN..

8 comments:

|| NaFiRaa || said...

waaahh.. dapat dh hadiah.. bagus kan utk budak2 yang tak tau nak tepuk nyamuk.. best2..

Unknown said...

nafiraa - emm a'ah, mmg bagus lah kak.. bau pun bleh tahan gak..

udacun said...

wahh..best

Unknown said...

hoho ku pernah guna lilin serai je buat halau lalat time musim lalat menyerang di kampung. hahaha

Unknown said...

udacun - best gak lah!

adirFrida[norm] - emm penah gak aku guna lilin serupa tu.. tp skang ni dh byk jual penyembur je..

Zura Tahir said...

ooo...itu ropenye...

Unknown said...

zura- ha.. ni lah bende alah nye ra..

Irma Omar said...

salam..

chugie, ok x bugslock tu? aritu blk mesia nk beli tp out of stock plak.. abeh kulit mulus kak ecah kene cium nyamok huhuhu

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates