Friday, January 29, 2010

Sok Cuti.. kemana kalian??

Salam..

Aku agak sibuk hari ini. Mana nak kejar register kereta..(walaupun tak banyak), mana nak hit target lagi.., mana nak klik2 internet nak searching hotel (sebab aku nak g holiday ke kuantan + gambang), mana nak bertenet lagi (ni aku buat mana yang sempat je). Tapi dalam banyak2 sibuk aku ni, aku rasa lebih banyak buat personal dari buat kerja opis.. eee.. tak berapa bagus tabiat aku ni.. bila nak berubah ni? azam dah buat, tapi...........ooppsss.. tak nak kate pape lagi.

Esok cuti Sempena Thaipusam, makanya... aku dan suami plan untuk bermain air di Bukit Gambang resort - ajakan teman aku sebenarnye.. lalu aku heret sekali suamiku hahahah- mulanya kami decide untuk menginap di rumah teman aku ni je.. tapi atas sebab2 tertentu, dan hubby pun buat extra planning masa cuti2 tu, kami pun tukar plan tu dan cari hotel2 bajet -bukan rumah tumpangan ye- di sekitar bandar kuantan je.. Aku dah dapat 2-3 hotel yang tawarkan harga yang agak berpatutan.. tapi sampai sekarang ni, masih lagi belum book mana2 hotel lagi.. camne??? adoiyai! Mungkin pilihan terakhir kami, Hotel Seri Malaysia je.. aku pun dah malas nak klik2 goggle dan yahoo untuk search hotel.. lantak lah, sok.. kami aci redah jelah.. hope tak ramai orang ke kuantan.

Kalian kemana cuti tak berapa panjang ni??


p/s: Kepada Farra & zh-ena, hadiah korg dlm proses penghantaran ye.. maaf sebab lambat, bz skit.

9 comments:

ieWa said...

aku ke Felda Residence Hot Spring cuti ni.. org kata best!! x pernah pegi lg, hrp disana menyeronokkan..

aperpun enjoy ur holiday & hv fun suzie!!

eB ezrin said...

bestnyer...
esok thaipusam eh?... x prasan la plk... hik3

kemana la kami nk gi nih... :)

Unknown said...

iewa - emm aku pn x pernah kesana lg wa.. cam best je tu. jgn lupe masuk blog ek!

mamaaerish - alahai sedih lah plak.. jalan2 pusing kawasan umah je lah eb. :D

|| NaFiRaa || said...

uwaaaaaaaaaaaaaaa... ai x cuti.. walaupon kat selangor cuti... kejam kan opis ai... kena plak esok hubby sis pon kena paksa keje ... x gi mana2 laa..huhuhuhuhu:(

Unknown said...

nafiraa -alahai, siannye.. xpe2.. sok saya saman bos akak tu heheh:D

Drama Mama said...

weeee bestnyaaaa! i dok umah ja sob sob sob...hubby tak cuti punnnnnnn. :-(

CuTeMiUt78 said...

wah.. coti2 m'sia ya... selamat bercoti2

CuTeMiUt78 said...

wah.. coti2 m'sia ya... selamat bercoti2

Anonymous said...

chugie: ai blk kg.. tinggal me abg sowg2... last2 dua2 demam..

p/s: its ok pasal hadiah tu.. ^_^

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates