Saturday, January 23, 2010

# contest

Pemenang tuk "Siapa nak hadiah"

Salam...

ok....... aku nak umumkan pemenang nye.... jeng..jeng..jeng....!!!!


PEMENANGNYE ADALAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


*

*

*


*

*


*

*

*


FARA8979

DAN

ZH-ENA

Pada korang berdua yang tertera namanye diatas, sila beri kan nama, alamat dan no talipon untuk urusan penghantaran hadiah ke tepat korang ye... kalu nk private, sila email kan ke email address aku di zumizie@yahoo.com. kalu x nak di private kan maklumat yg aku minta korang tu, bleh lah di letakkan di bahagian komen sahaja..

Hadiahnye aku belum lg finalize, so korang tunggu je lah hadiah aku tu...insyallah..

OK korang, ini lah hadiah yang aku belikan untuk suami ku yang terchenta............. ala, yang aku terkejar2 semalam duk pi beli kat The Curve tu.. ha.. ini lah bendenye..

bungkusan yang di bungkus dari kedai tu..

PERFUME ARMANI MANIAC TUK HUBBY!


dan aku juga dapat voucher bawah ini berjumlah RM20 sebab beli lebih dr RM150

10 comments:

Wafiq Legacy said...

knp farra selalu menang contest? =(

Wafiq Legacy said...

knp farra selalu menang contest? =(

Unknown said...

maybe die sangat bertuah kot heheheh...

|| NaFiRaa || said...

kikiki..tahniah kepada pemenang!!:)

Zura Tahir said...

tahniah kepda yg menang...ape lah hadiah nye erk...???

Unknown said...

nafira - :D

zura - tunggu...

CuTeMiUt78 said...

wah.. best tu dpt hadiah.. tahniah tuk mereka berdua.

Anonymous said...

wawa: jgn sedih2.. mungkin rezeki kut.. tp yg azwan ari tu, wawa pun dpt kan.. me thanks to u...

chugie: nanti me emails d detail dear...

nafira, zura n cutemiut78: thanks 4d wish...

BabyIntan said...

Tahniah pada pemenang especially to zh-ena ;)

b4r1n4 said...

tak lupa, hepi bday utk hubby ko :)

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates