Monday, June 21, 2010

# mood

Amboi.. mengata aku ye..

Salam..

yeay... dah time nak balik dah. Alhamdulillah... dah abis sehari bekerja.
Dah petang2 macam ni, baru lah bleh post 1 lagi entry.
Tapi entry ringkas je... entry merajuk.. huhuh


Ooooo... pandai ye kamu.. kamu.. dan kamu kata aku jadi gorila lah.
Modzila lah, monster lah... huhuh.. Sampai hati ye kamu..

Dek kerana template ku yang kucar kacir,
hingga menyebabkan akalku juga kucar kacir,
Hingga bikin aku jadi GORILA?? MODZILLA?? MONSTER??
Ada juga yang suruh aku try jadi HULK HOGAN...

uwwwaaaa.....sampai hati korang ye..

Kang aku jadi betul2 kang.... ha... takut!!


k lah, time to balik umah dah ni..
chow sin chi!!!

daaaaaaaaa
-chugie-

10 comments:

Aredhel Helya said...

gurau senda .... menambah kemesraan.... hehehehehe

Wansteddy Tales said...

sape yang kata tu? sape? biasa.... dia ni! hehehe....

'umah' chugie ni best pe nak menyinggah. sambil2 minum petang pastu merasa teh panas pastu baca entry. cool je hehe...

Unknown said...

hahahhaa!! meh aku tambah, jadilah shrek yang besar tapi baik hati, wakakaa :)

Ena said...

saperkah yg berani2 berkata begitu????????
ekekekeke..

ok la tu.. mesra namanya.. :P

nieda said...

cantik template ni, nmpak kemas

mamaarifakeemaisy said...

ala gurau senda sesekali tu..^_^..tp eina tak kutuk tau, eina puji jer..comei template ni, kemas! ^_^

mak encik | SZ said...

ihikssss...mesti fatin lariksss dulu tgk ummi nya jadik superrrrpowerrrr!

Fieza79 said...

tantek dh pe tu...mmg kemas tak serabut kira ok la...biarkan meka yg bergurau senda tu k..?

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Template ni pon dh ok..cantik... :)

zella y said...

hahahhaha...
chugie,klu dh jadi nanti,jgn lupe amik gambar miahahahah

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates