Thursday, June 10, 2010

# Makanan # Restoran

Jus Alpukat..

Salam..

yeay.. arini dapat buat entry tentang makanan..sukenye hati ku. Korang suke tak???

Ok2.. nak tanye ni, pernah minum Jus Alpukat?? atau nama lainnye Jus Avocado.

Yep, aku dah minum! tp... aku x bape bleh terima lah rasa dia..
Sebabnye?? tekak aku ni pelik skit.. kalau dah rasa lain macam je.. aku memang tak sentuh dah.


ini lah die jus alpukat tu.. aku minum jus ni masa pergi makan kat Waroeng ayam penyet aritu.
Saje je try minum jus ni, sebab aku x pernah rasa.
Kata kawan aku, kalau kat indon rasa die lebih sedap. Tak macam yg ini.. ( kawan aku pernah minum jus ni masa ke bandung dulu)
So, jus alpukat ni, kawan aku tu yg abiskan..selamat bawak die tau!
dan untuk kali yang keberapa nth aku ke Waroeng ayam penyet ni,
makanye, untuk kali ni aku try makan bakso plak.
emm.. rasa pun ok. ade 5 ketul bebola daging kecil.
cuma cili sambal dia lain skit.
Aku biasa makan bakso buatan cik cleaner opis aku ni..
sedap bakso die... dan lain dr bakso kat atas tu..
So, part Bakso, aku still pilih Bakso buatan cleaner aku tu.. lebih umph!
betul.. aku x tipu.. kalau korang tak caya, meh datang opis aku rasa heheheh:D
k lah.. tercapai sudah entry makan2 aku!
-chugie-

10 comments:

ICA said...

waahhh banyak try makanan seberang nampaknya hari ni...bakso la.. jus alpukat laaa...wadus..wadus...kenapa gitu dong...mau ubah selera yaa?

ckNorm said...

saya suka! biasa buat dan sangat suka alpukat+coklat seperti dlm gmbr tu.
tp pd gambar tu kaler dia kuning? dia tambah pewarna ka?

alpokat sgt bagus utk kesihatan, zie!

|| NaFiRaa || said...

saya sangat suka makan BAKSO!!! sedap!! terliur~ nak makan bakso~ sedapnye

YanDarwisy said...

Alamak...terliur plak tgk air tuh....

zella y said...

sedapnyer!!
zella suka bakso!!

Mek Rose said...

sy ari tu pergi ke wang solo ayam bakar..so, nak la cuba minum ni..tapi kebetulan avocadonye abis
so tak merasa la nak cuba

so.....
tak sedap eh? takpela nntinak cuba..eehhe

betul chugie, kwn sy cakap kat bandung jus apulkatnye pekat likat melekat..muahhaha

mamaarifakeemaisy said...

tak sedap eh..eina mmg tak berani nk order air pelik2..sbb mmg tak lalu nak minum...huhu..

Bakso?..cam best jer..tp buatan cleaner opis lg best eh..^_^

maszmadi said...

isk, x penah dgr lak name jus tur.. masz pon kalu rs pelik2 nie x leh nak gi, kdg2 siap kn mrah ngan hubby lg coz x abiskan kmnan yg di order.. huhu

aLyNnZ said...

hmm..jus tu cam pekat sgt larr alynn tgk..lau xsedap mesti rasa nyer susah nk ilang dr tekak bilas ngan air suam bnyk kali pun xsure lg leh ilang rasa jus nie..

alynn xpernah try lg mkn bakso..tp org indon 4 sure terer masak bakso mesti best..

Nia said...

suka betul restoran ayam penyet tu..hehe

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates