Thursday, June 3, 2010

# hadiah

Hadiah...Terima kasih ya!

Salam..
Selamat pagi semua..
dah sarapan kan..
Yep, pagi2 ni aku nak tayang hadiah2 yang aku dapat melalui contest & GA..
Best betull dapat hadiah ni ye..
Hadiah yang baru je aku dapat dari raflessia collection
3 helai shawl.. berbaloi2 join GA die tau..
Yang ni dari diari Bonda..
dah lama dah terima, baru skang dpt posting entry..

yang ni pulak dari akak gorjes iaitu akak syidah...
best lah! mengerlik bibirku tau!

ada lagi 2 3 hadiah.. tp x sempat nak snap2 bagai..
next time aku buat etry lagi k..

skang ni nk p buat kerje sat, sambil2 jengah blog2 korang..
daaaa..

pssst: ada yang dah terima hadiah aku ye??
pada yang belum tu, bersabar ye.. ada 2nd batch x post lg ni.
-chugie-

15 comments:

b4r1n4 said...

wahaha..brooch yang aku dapat dari ko tu pun aku tak publish lagi entry dia, dah lama giler dowh!

Unknown said...

banyaknya hadiah chugie dapat..huda skang ni xde moodla nak bercontest n GA.alhamdulillah murah rezeki chugie :)

Fieza79 said...

bestnye dpt adiah..tak penah dpt lg..
cm na dpt jrg2 join contest..heheh..!

zella y said...

serononya chugie...
byk joint contest..
byk dpt hadiah! =)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Byk dpt hadiah..
Tahniah..!! :)

mak encik | SZ said...

alhamdulillah..murah rezeki chugie :)

Syida said...

banyaknye hadiah....
gamba no.3 tu, segan ai nak komen.ahaks!

mamaarifakeemaisy said...

banyak tu hadiah diee....tahniah ye,,bestkan dpt hadiah...

hadiah dr chugie kita dh dpt..lum n3 kan lgi, gambo dh snap..hehe..thanks ya!

aiDieNa said...

Wah hadiah dari Bonda pon ada.. dah lamer giller tu.. :)

Anonymous said...

waaaaaaaaaaaav jeles!


a walk to remember

Myalycia said...

banyaknya dpt hadiah..
makin semangat kan nak join contest..

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. banyaknye hadiah~ ini lah habuan kalo rajin joint giveaway kan~ tahniah!

aLyNnZ said...

Wahh meriahnyer ngan hadiah2..murah tul rezeki chuggie..hadiahnyer pun mmg berbaloi2..

Zura Tahir said...

zie hadiah GA ko aku dh dapat dah...ko bagi sendiri by hand...hahahhaa...ko tok sah risau brg xsmpai kt aku tau...

mmg best dpt hadiah nie...lg best klau ko bg aku hadiah tiap2 bln..

maszmadi said...

wah!!! myaknyer adiah... best2

p/s:-
chugie, kn cek btul2 tau, memula masz cek pon x jumpe.. pic tu dlm
C:\ProgramFiles\MicrosoftOffice\MEDIA\CAGCAT10\J0285926.WMF

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates