Saturday, June 19, 2010

# Bebelanku

New Look..cantik tak?

Salam..

Ha.. perasan tak rumah ku ini dah berubah??
cantik tak?? cantik kan?? aku suka sangat..
sangat2 puas hati dengan template baru ni.
lebih simple... x de bunga2 kat background dah!

Sebenarnye tak de niat pun nak tukar2 template..
tapi ntah ape yang aku buat semalam...
aku try guna new WIDGET dalam blogger " template designer new!" ni..
mulanye tekan satu bende tu je.. lepas tu blog aku bertukar jadi ape nth!
tak cantik... bila tengok blog aku, rasa cam tengok blog org lain je..
Rasa nak nangis pun ada sebab template lama tu tak de backup..

jadinye, haruslah carik new template..
penat gak ler pilih2 template yang sesuai..
dan akhirnye, aku pilih ini..
memang aku puas hati banget!

Apa kate korang? cun gila tak? :D


psst: part header tu, aku still tak tukar lagi.. tak tau nak buat camne. Ada sape2 bleh tolong bagi idea dan tolong ape2 yang patut??

6 comments:

Nia said...

yes,..memang cantek pun template baru ni. header tu dengarnya kalau guna paint pun boleh buat tau.

Unknown said...

nia, boleh guna paint ke?? emm i should try godek2 1st ni! heheh:D

Aredhel Helya said...

nice...simple but adorable....:)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cantik template baru nih..Lily pon rasa nk tukar baru gak..tp lum ada masa lg nih..susah gak nk cari template yg cantik kan..mmg penat.. ;)

CatlinaFly said...

hmm..header kena panjangkan sket so leh tutup bunga kat atas ni hehehe..

Zura Tahir said...

ari tue ko complain layout blog aku kan...lah nie aku nk complain plak blog ko...hehehehe (gelak jahat)...

honestly aku ckp background ko nie cun...xyah tukar lain dah kecuali aku dah bosan nti aku bgth tau...hahahha

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates