Monday, June 28, 2010

# Bebelanku

Moodku mula merudum..

Salam..

Harini.. hari isnin kan?
Hari isnin memang hari yang buat kita rasa macam2 kan?
Dan di sebabkan macam2 tu, menjadikan akal dan fikiran pun bercampur aduk..

Owh.. bukan, bukan ni yang nak aku entry kan.
Tapi mood berblogku yang dah semakin kureng..
Entah kemana perginye semangat nak berblog tu, aku pn tak tau.

Aku cuba berblog walking pagi td..
Tapi cuma sekadar membaca cerita kalian je..
Nak meninggalkan komen, aduh... payahnye lah.
Bukan dek kerana masalah web kalian tu,
tapi dek kerana ketiadaan mood hari ni..

Makanya, aku sekadar berblog walking je,
tanpa meninggalkan jejak..
Cuma ada lah seBLOG dua yang aku tinggalkan jejak..
yang lainnye, aku hanya sempat baca je..
Harap maaf ye kawan2..

Mood Aku dah merudum..
Harap tak terjelepuk kat atas tanah je..


-chugie-

9 comments:

zella y said...

chugie...
katanya nak jd blogger tegar...
chaiyok!!

p/s: biase la hr isnin... ;)

Zura Tahir said...

mood aku pun cm ko jgak zie..mcm dh maleh je nk tinggalkan komen

|| NaFiRaa || said...

betol laaa.. kalo mud x de.. nak berblog pon malas kan.. nanti bila dah datang balik mud.. baru sambung BW..:)

Unknown said...

heheeh.. korang pun sama cam aku yek? :D

Ena said...

fuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!..

ena dah tiup semangat berblog kembali.. kot 2 ada kemajuan ker pasni ker kan!.. hehehe

Fieza79 said...

aduhai knp begitu...? meh nak jampi2 sket...hehee..

A N A K - A N A K K U said...

hehehehe...xperlh hidpkan mcm roda, amik jer mase ko tue..ko mls nk tgglkan jejak tp ko still rajin nk berjalan...ok g tue

Unknown said...

hehe..mood away yer..happy2la chugie..supaya leh keje dgn penuh semangat..

mak encik | SZ said...

hehehe,takpe dimaafkan...hrp2 esok mood berblog dah sembuh ye! :)

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates