Thursday, January 6, 2011

Hati sedang sedih..

Salam..

kat sini sedang hujan..
pagi2 dah jem.. teruk plak tu.
tapi sebabkan hati tengah sedih dan suram,
Jem teruk camne pun aku tak layan..
aku lebih layan rasa sedih dan kecik atiku itu..

emm..
nyesal plak pagi2 dah menegur dan menasihati seseorang,
last2 pelepek! kene balik kat aku..

aku tegur atas dasar seorang yang lebih tua dari dia,
tapi kalau yang muda tu tak nak terima dan dengar teguran tu,
dan di tambah pulak dengan ayat yang menyakitkan hati aku balik,
adalah lebih baik berdiam diri je lepas ni..
dari menasihati dan sound tepek!
ilang segala mood ceria aku pagi2 ni.

geram + sedih..
lepasni malas nak ambik tau!
lantak lah...

sekian,
aku yang tak ceria buat masa ni..
-chugie-

18 comments:

A N A K - A N A K K U said...

alaaaa kesiannya sahabatku nie....gerangan siapakah y buat ko mcm nie..meh inform kat aku

wahida said...

dear, sabar yer...apasal la org tu, kita tegur cara baik, dia sound kita balik...iissshhhh....

nieda said...

sabar yer. peel org ni mcm2

Unknown said...

oh sabarla chugie..semoga dia insaf :)

@e_da said...

sabar ek.. kdg2 manusia ni mmg camtu.. takleh nak terima hakikat bila org tegur

Fieza79 said...

saba2...perangai manusia ni tk tentu...

Ya ALiya said...

sabar...

Unknown said...

mood ikut cuaca ke nih...
sabar2...

Unknown said...

namo sedih2, muah2 tuk ko, hehehe :)

|| NaFiRaa || said...

sabar k~ tak mo pikir2 sgt..nanti BP naik.. tak pasal2 jadik cam saya.. kena gi cek BP 2 kali seminggu..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sabar tau..jgn sedih2..
X elok tuk ibu mengandung.. ;)

Marsha~ said...

kadang2 berdiam adelah lebih baik

Ena said...

sana sini kehujanan arini kan!.. huhu

alahai.. susah kan mcm tu.. niat kita ikhlas.. tak nak terima pulak.. tak pe la chugie.. sabar yeh!..

edane said...

hmm... samalah kita. hati yangs edang sedey.. uwaaaaa.. :(

maszmadi said...

ala, jangan la sedey chugie..... xper, sorang wat chugie sedey, ramai lagi orang lain yang boleh wat chugie gembira kan.....
cheers!!!!!

r|nA @ ja|j|na said...

alahai, kecian..sapelah geranganya itu? takpelah kalau tanak dgr pon, kang kalau dah susah jgn cari kite ni hah, gi main jejauh..

Dilla Ady said...

sori chugie lame tak menyinggah sini..kebiziannnn..

dilla lebih suke tak tegur org, lagi kalu yg lebih mude..lantak la situ..kecuali yg btul2 rapat baru la tegur bile ade silap..

takpe chugie, tak mo sedih2..anggap jek sume nih tak berlaku eh..

Syida said...

jgn la bersedih sbb ia akan ada efek kat muka.bole ke nasihat cam ni?

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates