Thursday, January 13, 2011

Sayang Korang semua..

Salam..

lambat nak berentri arini..
banyak kerje.. jadi dulukan yg mana patut lah ye.

emm.. sejak dari hal itu, entri kat blog ni pun asik sedih je kan.
bertambah2 sedih di buatnye..
blog pun cam suram muram je..

CERIA LAH wahai HATI blogku..
semoga keceriaan itu sentiasa bersama aku..
walaupun ada mendung..

apa pun, sayang kat sume kawan2 yang sudi singgah dan beri kata2 semangat tu!
SAYANG KORANG SEMUA TAU!!

TANPA KORANG, siapa lah aku.. mungkin akan sentiasa sedih je.
DISEBABKAN KORANG.. aku rasa agak cool buat masa ni
Aku akan teruskan bersabar.. sementara menunggu kepastian..

Terima kasih juga atas doa2 KALIAN...
AKU SAYANG KORANG TAU!!

daaaaa
-chugie-

14 comments:

mak encik | SZ said...

akak pun takmo tunjukkan kesedihan nnt orang yang sedih bertambah sedihhhh ...

Unknown said...

sedaya upaya cuba tenangkan fikiran yer chugie..moga semuanya baik2 saja..

|| NaFiRaa || said...

take care k~ moga semua selamat.. insyaAllah..:)

maszmadi said...

chugi, kami semua sayang kat chugie..... semoga tabah dalam hadapi ujian k, insyaallah semua akan bertambah baik..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Semoga ceria selalu Chugie..
Take Care..!

mamaarifakeemaisy said...

SAYANG KAMU JUGEEE! ^_^

tu la gunanya kawan, saling memberi moral support! t care!

syawalsimpsons said...

"sarang heyo" too..hehheheheh...

Ena said...

ye!
kembali lah keceriaan disini..;D

Anonymous said...

doa bebanyak kay.dengan Allah je kita bermohon semoga semua urusan dipermudahkan=)

sayang kamuuu jugak=)

Syida said...

syg chugie juga!

wahida said...

saya saaaaayang chugie...awak ni kira jiran saya tau...umah dah dekat, tapi x tau bila nak jumpa kan?

Tutup Blog said...

zura sayang kamu gak!!!

keep in touch ya=))

miss you!!!

Dilla Ady said...

ai sayam yu jugak tau!

Zura Tahir said...

aku br th ko syg kat aku...hihi...asal ko nye geo counter tue kaler pink..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates