Friday, February 11, 2011

Habisku clearkan segala..

Salam..

Aku dapat komplen dari kawan baikku,
tentang blog ku yang tak boleh di buka..
pelik jugak.. sebab aku bleh je buka cam biasa..

Katanye ade warning virus bila buka blogku..
Ada siap2 lagi yang terkena yang sama macam aku ke???

Ish.. musykil betul..

Jadinye, aku telah pun clearkan widget2 di side barku..
semata2 untuk selesaikan masalah ini..

Alhamdulillah, lepas dah buang beberapa widget,
Kawan baikku itu dah boleh buka and tinggal komen kat blogku..

emm.. aku rasa dari CHAT BOX lah..
sebab macam2 link dorang tinggal kan kat situ..

ish...
sengal! abis segala widget2 cun aku kat side bar tu.


sekian dulu..
daaaa
-chugie-

10 comments:

Unknown said...

hehehe..malware paling tak tahan..adeh :) ade je wlupun dh clear..

Dilla Ady said...

skang ni mmg cam da musim la blog bervirus...setakat nih dillanye okeh lagi..mintak2 takde la yg bebukan camtu...

chugie, gilak tau tgk food kt panazz tu...terliur!

Unknown said...

dilla, lunch td pun sy pegi lagi.. nanti sy show off lg menu2 tu k.. with price lagi!

A N A K - A N A K K U said...

heheehe adelah tue malaun y wat kat blog ko...hehehehe

Wansteddy Tales said...

sayangkan. blog wan pn ada prob juga. xboleh dibuka kat ie. firefox je boleh :(

mak encik | SZ said...

akak blh bukak je blog chugie mcm biasa...
agaknya antibodi lappy ni kuat skit..kekekeke

nieda said...

serangan malware tu...ramai blogger dah kena. masa serangan kuat nieda pun disable skjp chat box.

Zura Tahir said...

dah cacat jdnye zie...

Unknown said...

nk komen pon kuar popup "widgeo is brought..... "
huhuhu...
byk blog cegitu...

Farra Dhelina said...

fra msk blog akk nmpk oke pulak kak..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates