Tuesday, February 1, 2011

# Bebelanku

Selamat Hari Wilayah..

Salam..

Maaf lah ye.. ini adalah entry AUTO PUBLISH..
empunye blog sedang bercuti panjang sempena CNY..
memandangkan risau blog ni bersawang,
makanye adalah lebih baik aku bersihkan tiap hari kan??

anyway, just nak wish selamat hari wilayah, Pada kawan2 yang bercuti hari ni..
Mesti ramai yang sambung cuti sampai CNY kan? cam aku... ekekeke...
walaupun opis aku bukan under wilayah, tapi aku suke2 amik cuti...
mana2 yang sedang koje tu, buat keje bebaik ek..
sok2 korang plak cuti...
Cuti panjang maaaaaa...

Owh, rasanye arini dah start sesak kat highway kan?
sebab ramai pekerja kat opis2 cina dah start bercuti panjang..
apa pun, pada yang travel jejauh tu, selamat sampai ke destinasi k..
Biar lambat, asal kan selamat!!

sekian dulu...
Selamat bercuti....
daaaaaaaaaaaaaaaaa
-chugie-

7 comments:

Ena said...

selamat bercuti chugie.. :D

Syida said...

hari ni pegi keje jalan lengang.

selamat bercuti!

Fieza79 said...

selamat bercuti..cuti panjang la nmpk nya ni...

Unknown said...

slmt hari wilayah :)

|| NaFiRaa || said...

selamat bercuti~

Dilla Ady said...

slamat bercuti chugie...ahhh, jelesnye kt org KL..huhuhu

Zura Tahir said...

jalan aku clear je zie...

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates