Saturday, October 23, 2010

Fatin dera ummi!!

Salam..
huhuhu.. jangan tiru aksi anakandaku ini ye..
Aksi tu bukan lah aksi pukul memukul.. tapi aksi mendera dari segi mental..ekekek
Aduhai lah.. (mengeluh jap huhuhu..)
Nak di jadikan cerita, anakku ini dah semakin ligat dan cepat tangkap macam2 yang kita ajar..
terutama bab nyanyi dan berselawat.. tak kira lah lagu anak2 atau berselawat bagai.
Dan dengan itu, setiap kali dalam kereta nak pergi dan pulang kerumah dari rumah pengasuhnya,
haruslah aku on kan RADIO ku sendiri..iaitu suara ku..ahaks!
masuk je dalam kereta, dah kena berselawat..
so aku pun mula lah selawat nabi.. pastu fatin pun ikut sekali..
Bila aku dah rasa penat, aku pun berhenti lah berselawat..
Tapi, anakku ini pulak yang mengamuk sakan sebab aku x nak sambung selawat..
Tak cukup dengan jerit2 dan mengamuk.. di lepuk2nye aku.
adui!! aku di dera.. uwwaaaa..
Makanya, sepanjang jalan ke rumahku, aku akan berselawat atau bernyanyi..
sampai lah die puas hati..
Bila sekali sekala aku berhenti selawat atau nyanyi tu, die pun mula lah merengek dan nak mengamuk..
hai.. fening umminye ni tau! kalau cam gini lah selalu.. mau pitam aku..
atau pun, mungkin juga suara ku ini semakin merdu.. ahahahahah:))
Jom layan pic yg di snap di dalam kereta semalam..

Bila dah tak terlayan, aku sua lah kad kerja aku ni kat fatin..
dengan niat nak bg die senyap dan tak mengganggu aku.

12 comments:

|| NaFiRaa || said...

hehehe... dia suka dengar suara ummi dia tu.. sehari x dengar suara ummi dia agaknye..:)

Unknown said...

raa.. kalau suke pun, x yah lah dera umminye ni.. x sanggup! :D

r|nA @ ja|j|na said...

hikhik..dia tak dera ummilah, dia nak dengat sore umi yg merdu itu..kalau echa kan, tak kire dgr lagu ape, mesti nak nak giyang²kan badan..kalau abah dia berzikr pon dia goyang jugak, hehe..

Unknown said...

rina.. same lah cam fatin.. kalau dengar lagu, ok lah goyang2kan badan.. tp ni kalau dengar selawat atau nasyid kat OASIS tu pun die siap goyang2kan badan.. aduh..

Nia said...

haha,..dia dah jadi bos kecik la tuh. sama mcm member dia kat umah kami ni..huhu

Nia said...
This comment has been removed by the author.
mak encik | SZ said...

ihikss...fatin ikut ummi ke ganas2 ni? :p

nieda said...

hehe..fatin dh panjang akal tu.

TS Frima said...

naughty lil' child :)

Unknown said...

hehe..bijak tu chugie..cayalah fatin :)

Mek Rose said...

hoho..dera ummi ye? ish ish ..siannn hehhehe

aLyNnZ said...

amboi fatin dera ummi yer..
x cian ke kt baby dlm perot ummi..?

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates