Thursday, October 28, 2010

# Bebelanku

chinta..

Salam..

Owh, ada apa dengan CHINTA?
eh.. ini bukan C.I.N.T.A tau..
Ini Drama CHINTA tu..
Ala yang di siarkan kat TV3 (6.30-7.30 ptg)
ala pelakonnye si fasha sandha tu...

Komenku,
aku suka cerita tu.. walaupun ada yang tak suka.
Aku rasa ada teladan di sebalik perjalanan cerita tu.. walaupun ada keluar dlm metro kata tak de teladan!
Aku juga suka jalan ceritanya.. serta pelakonnya, walaupun ada yang menyampah!

Owh.. yang pasti.. aku memang LAYANNNNNNNNNNNNNNNn abis cerita tu..

Korang?? suka ke??...
Sila beritahu aku ye.

daaaaaaaaa
-chugie-

23 comments:

Unknown said...

tak berapa nk layanla chugie sbb fasha sandha berlakon :)

Ayu Zan said...

KAK CHUGIE...
mmg berteladan..
sbb..tu beritahu kat kita...supaya syg kat ibu bapa..dan hargai hidup..

tp metro kata..tu cerita xbgs ek..hehe

Ena said...

ena nak layan tapi bila dah sampai umah sokmo lupa.. sampai la ni baru sekali je tengok.. alahai..

|| NaFiRaa || said...

layan jugak citer nih~ walaupon x bape nak suker ngan pelakon heroin nye~ kikikiki

Zura Tahir said...

xlayan sgt...sbb asiklah kena rogol je..hahaha...yg penting aku xlayan sbb ko dh layan...

Sidratul Muntaha said...

aku thu ape ko tak suke...
sebab aku pun tak suke........

Marsha~ said...

sy suka ammaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

Marsah : saya pun suka amar! so sweet watak die kan?

A N A K - A N A K K U said...

erm....aku suka cerita nie, jln cerita dia bgs, sbb cerita nie ade y tersirat d sebelik tersurat...kalau tonton mcm tonton kartun mmg xnmpk tersiratnyer, tp kalau hayati skit citer dia, sure akan nmpk TELADANNYA citer nie....pada aku citer nie sebenarnye nak tunjuk betapa pentingnya IMAN dalam kehidupan kita....membentuk peribadi kita...dr fizikal dan mental...hahaha panjaglh celoteh aku nie...;p

eB ezrin said...

eb x mnt fasha.. so x msk count la kan?... ;p

mak encik | SZ said...

akak layannnn je citer ni...
tapi klu tkena si kakak nak tgk kartun tak dpt la nengok..hehheee...

Unknown said...

anak-anakku : ekekekek.. aku sokong ko mah!

eb: emmm... x leh count eb lah camgini ekekek:D

Unknown said...

sz|mss: akak layan ek? yeay!! selamat sy ade 2 tv, x berebut!

Tutup Blog said...

zura pun layan gak chinta...
tapi kalo en somi ader tak dapat nak layan coz tv dier konker!!!=)))

sonok!
fasha sanda come back=)

Unknown said...

zurazuri: oo yeke.. heheh, xpe lah, bleh slow talk ngn hubby suh die bg chance!

mamaarifakeemaisy said...

oooh eina layan jugak...tp dh byk episod miss la..huhu..sampai umah dh lewat then, terkocoh2 wat kije lain..alahaii! pepun citer tu best apa..

Suziey Ahmad said...

huhu layan jgkl cite ni wlaupn xsuka pelakon pompuannya..huhu.tp sgt suka adi putra..hiks:P

Dilla Ady said...

ala chugie...btul ke sedap citer nih...

malas la nk tgk pompuan bersuara itik ituuu...hihihi...

mama tisya said...

sukaaaaa sebab ada adi putra...nk2 plak jmpe die aritu live..aduhai bisa gugur jantungku bila tgk die senyum...heheheh

ddfirdaus said...

saya suka.............

nieda said...

layan juga cerita ni walaupun fasha sandha yg berlakon. cuma lately ni rasa dh meleret plak. mula2 dulu sedap nk layan skrg byk dh skip

Syida said...

akak pun suka.
everyday mesti tgk.sanggup drive laju2 sbb nak bagi smpai umah b4 stat chinta.

Dr Singa said...

kalau Chinta tu minah lain yang berlakon...saya akan nengok....

mencik..
:)

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates