Friday, October 22, 2010

# Bebelanku

Idea terbantut

Salam
Tajuk memang ade kene mengena dengan entri tau.
Kalau tak, sure lah aku tak buat apa2 entri arini..
Ok, sebenarnya dari pagi tadi aku dok SIGN IN blogger..
Pastu SIGN OUT..
Pastu SIGN IN balik..
Pastu SIGN OUT..
Sampai lah BERPULUH kali jugak aku berkeadaan begitu.
SENGAL kan?
sampai aku sendiri dah fening2 lalat dah ni..
Dari pagi, sampai lah dh masuk tengah hari ni,
nak berentri pun macam terbantut je..
1st thing, maybe sebab line kat opis yang x bape nak clear..sebab BOS ada.
2nd thing, aku sendiri tak tau nak mulakan cerita yang mana satu..
Adalah 2 3 cerita nak di entri kan dalam blog ni,
tapi... otak cam lembab skit lah arini..
ape hal ntah!
Geramm lah pulak...
dari tadi dok masuk and keluar blog ni semata2 nak cari idea2 berblog!
haish... fening lah..
Idea terbantut pun bleh jadi masalah kat aku..
nak nangis lahhhhhhhhhh! Uwwaaaa...
Tak nak buat pape entri lah camni
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
-chugie-

8 comments:

Ena said...

alolo... siannye..

tai ni kira update la ni.. hehe

Syida said...

nasib baik bole buat n3 dr bb, kalau tidak...mesti kita takde n3 arini.

mak encik | SZ said...

ihikss...try nagess dl kot2 kuar idea bombastik ;p

|| NaFiRaa || said...

hehehehe.. ok lah nih.. siap 1 n3.. pas lunch nanti mesti idea membuak2 keluar...hehehe

eB ezrin said...

lor, xper i tunggu n3 br ye... ;p

Fieza79 said...

hurmm biasa la tu kdg2 idea tu terbantut skjap..nnt dtg la idea tu...tguu..

YanDarwisy said...

cabaran blogger tegar...semangat! semangat!...

A N A K - A N A K K U said...

wat mcm aku z, relaxxxxxxx jer...hahaah

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates