Saturday, March 1, 2008

SEmaLaM, HaRi Ini, ESoK..

SEmalAm...

Semalam ditempat keje memang bz. Sampai petang pun still lg de kje... sebabnye, aku akan bercuti sampai ari selasa.. Trip to Pangkor..syoknyeeeeeeee x sabar nk g pangkor nih! jadi arini memang aku x menang tangan buat sume kje2 yg nak di settle kan sebelum bercuti. Macam2 nk kne buat almaklum aku kan org penting kat tempat keje aku ni heheheh (perasan lah plak ). blum pun abis kje aku siap, dah kne attend untuk briefing for election nanti. aduhhhhhhhhh..busannnye! selamat lah briefing session tu kejap je..kalu x, sure aku penat giler waaaaaaaaa:(( pas abis briefing, sambung balik buat kje sambil tunggu sorg customer aku yg nk dtg utk tgok kereta kul 6.30.. so kene lah tunggu lagi... dalam kul 7 baru aku siap2 balik.. arghhhhhhh penat sungguh!

Hari ini.....

Arini, pagi2 lagi dh ujan lebat..emm memang syok tido time2 macam ni, tp di sebabkan aku keje sabtu, so terpakse lah memakse kan diri untuk bangun. Kalu x, memang aku sambung tido sampai tghari hhuhuhuu... sampai tempat kje dah kul sembilan (lambat lg). nk g beli bfast memang malas walaupun perut dh berkeroncong mintak di isi...so tunggu je lah akak cleaner tu beli kan.. sambil tu buat keje2 yg mane x di siapkan lagi.. tp x de lah banyak pun..
arini patutnye de appoinment ngan customer kul 10.30 pg, tp cstomer tu x free n extend appoiment petang..emmm kene lah aku dtg balik kt office ni petang nanti..aduh busannyeeeeeeee.. dh ler arini de date, terpakse lah bawak sekali tunang aku jumpe customer tu nanti..

Esok
Hmm..sok aku akan bertolak ke Pulau Pangkor. Trip ni Allianz Insurance yang anjurkan sebab ktorg dapat fully archieve target untuk every month. Ktorang akan menginap kat Pangkor Laut resort selama 3 ari 2 malam.. syoknye lah!! x sabar nak g pangkor ni!

No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates