Saturday, March 15, 2008

Cerita di hari jumaat - 14/3/2008

8.30pg - sampai kat tpt keje...masuk opis, then on pc, zuppp...!! kuar jap g beli bfast.

8.45pg - selesai je breakfast.. trus start to work. keje memang berlambak!

9.00pg- bos panggil meeting!! adushhhhhhhhhh. tinggal keje sat.

arghhhhhhhhh busan tol!! pagi2 dh meeting... ni sure pasal customer day sok ni..

-masuk je bilik bos...-

Bos: z, how our customer's sales day??? ok ka?? makanan u dh order? gift dh ok? deco? bile nk buat??

aku: emmm... all ok mr yap! still running. Makanan dah siap order, decoration petang skit baru i buat. broucher n fliyers all dah distribute to sales person.

Bos: ok. makesure all in order aaa.. dont do last minit!! makesure booking ok ha! we must achive target this month, dont forget that.!!

aku: ok bos.. (dalam kepala otak aku) eeeeeeeeeeeee.....igat aku ni katun? robot? komputer???boleh buat sume sensorang!!! waaaaaaaaaaaaaaaaaa tension!! dah lah keje banyak ni. Yg lain memang x leh harappppppppp, mintak tolong bukan main payah! yg nk buat sales n dapat sales korg gak, bukan aku...geramnyeeeeee ggggggrrrr..

abis je meeting, aku kne sambung buat kje yg dah tergendala td. dah ler banyak kje, di tambah lg ngn kje yg nk d buat nnti.. emmm..pengsan aku cam ni. Dengan nk buat document utk keta register pg ni, insurance lak nk submit arini, ngan nak prepare untuk sales day sok lg... waaaaaaaaaaaaa banyaknyeeeeeeeeee... decorate showroom dah ler kne gune dakat setengah ari. eemmm tido sini lah jwbnye...

1pm - g cari barang utk hias keta nak letak kat showroom

2pm - sampai opis.(dengan x lunch lg) terus g solat jap.. balik je dr solat terus sambung decorate showroom.. selamat de 2 3 org yg sudi nk tolong..tu pn dorang de kje lain nk buat... yg salesman lak, sume dh lari kan diri.. yg tinggal kat opis pun banyak sangat alasan dorg bg.. nak tunggu customer lah, bz lah, de keje lah, nanti2 lah..arghhh lemah semangat aku. Baik aku buat sendiri..selamat lah ade cleaner ni, leh gak tolong aku.

5pm - sume nye dah siap.. tinggal nak susun meja utk letak makanan je.

5.15pm baru lah aku dpt makan...waaaaaaaaaaa memang cedih, dh petang baru dpt nk makan lunch.. memang kebulur tahap cipan mase ni..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:((

abis je sume keje... aku chow terus balik umah...penat gile wo..

7.45 pm - tengah sedap2 menikmati dinner ngn family aku, tibe2 hphone aku bunyi

.................................. ******* ...................................

aku: hello..

akak aku : g, makcik yg ko tempah buat makanan tu x dpt buat lah. die de emergency kne balik kampung.

aku: ha???!! alaaaaaaaa... nape x bg tau awl2???

akak aku : lor..mane lah akak tau.. ni baru dpt call dr die..

aku: abis tu cmne ni?? aduhhh mati lah aku. mane aku nk cekau makanan ni?

akak aku: ko try cr tempat lain sok.

aku: em...:(( ok. xpe lah. bye.

aduh mati lah aku... waaaaaaaaaaaaa

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates