Monday, March 17, 2008

PLR - Last day

Hari Ketiga (Last day) di PLR..

emm..pejam celik, pejam celik dh 3 hari pun aku kt sini... jap je rasenye.. x puas lg nih. Pas je Breakfast, aku n member aku k.ina jalan2 tgok pemandangan kat sini utk last day... jap g dh kene tinggal kan tempat ni... sempat lah gak aku lepak kat Gym, Library, spa n Swimming Pool. Ni antara tempat2 yg memang best sekali kat sane. Especially Library n SPA. Library die memang 1st class.. siap ade bed lagi utk sesape yg nk relaxkan badan sambil baca buku, ade kerusi yg memang selesa utk baca buku n surat khabar. Kat situ pn de sediakan PC untuk sesape yg nk gune internet n ape2 je lah.. Kagum tul aku ngn tempat ni. Kat setiap toilet resort ni mesti ade sudut khas aromatherapi, almaklum resort ni memang terkenal ngan SPA n SAUNA die, siap dpt best award lagi. Toilet die dah lah bersih, cantik plak tu.. rase macam kat dalam bilik plak.. Kan ke best kalu toilet yg de kat KL ni mcm ni. Sure rase sonok je bile masuk toilet.

Tgoklah gambar Burung merak ni..cantik betul.. aku sempat snap gambar2 die utk jadikan kenangan.. bukan senang nk dpt best shot peacock ni.
Ni lah gambar bed yg aku cakap kan tu.. Ade 2 bed camni dalam library tu. Sempat gak lah aku baring2 jap kat katil ni. hehehe
Ni antara gambar yg aku amik kat library tu, berlatar belakang kan GIANT VASE heheh...
Posing kat Swiming Pool...

Abis je pusing2 kat sini.. aku pn balik bilik balik.. siap2 untuk berangkat ke KL.. cedihnye rase mase nk tinggal kan tempat ni.. tp ape pun, memang release sangat otak mase stay kat sini.. emm insyaallah memang de plan gak untuk datang kat sini lagi.. tp x tau lah bile... :-)

2 comments:

b4r1n4 said...

suzie,

aku berkenan tul kat katil tu..huhu

Anonymous said...

barin, sile2 lah ke sana.. hikhikhik.. x pun ko beli satu letak kat umah, nanti aku dtg join sekali ek huhuhuh :-P

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates