Saturday, March 15, 2008

Hari ini 15/3/2008

Sabtu- 15/3/2008 ( customer day di opis aku)


Ari ni, pagi2 lagi aku dh bangun, bersiap awal2 untuk cari kuih yg de jual kat area umah aku. Sebelum tu sempat gak lah aku call n pesan kat collogue aku utk belikan kuih2 n kek yg de jual kat area umah die.. n lucky gak kat area umah aku ni banyak org jual kuih, senang lah skit nk g mencarinye.. aku sambar je lah kuih pe yg de kat gerai2 tu..janji bleh cover makan minum utk customer nanti.. hhmmm... malang sungguh lah function kali ni, macam2 hal...

Pastu aku drop by jap kat station minyak ESSO untuk beli nasi lemak bungkus. Aku sapu abis sume nasi lemak kat situ.. abg yg jage counter tu pun terkejut beruk tgok aku sapu bersih nasi lemak kat situ heheheheh lawak tol lah tengok muke die. Mesti die ingat aku nak makan sorang2 nasi lemak ni hahahahahah huhuhuhuuh. =)) Tapi nasi lemak kat esso ni memang best pun.. aku memang selalu gak beli nasi lemak kat sini makan 2 bungkus pn x cukup, mesti makan 3 bungkus baru puas heheheh.. ala..kecik je bungkusnye, sebab tu bleh makan banyak ekekekekke....

Akhirnye....sume yg di rancang kan jadi.. ALHAMDULILLAH.. selamat gak lah customer day aku ari ni heheheh... walaupun banyak sangat cabarannye kui kui kui.. penat jangan cakap lah, bukan setakat penat badan, tp penat minda hehehe.. watever pn segalanye selamat n skang ni sedang berjalan g customer day tu... n alhamdulillah gak customer yg datang arini pun boleh tahan.. hope ktorg dapat booking yg banyak.................. k lah.. chow dlu ek

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates