Saturday, March 22, 2008

BILA AKU SUDAH TIADA

~Hujan - Bila Aku Sudah Tiada~


Bila aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu,
Mungkin, itu sementara
Bila jumpa penggantiku jangan dilupakan - aku..
Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti disana
Layap.. kuyu.. masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu, curahkan cahaya
Siapa sangka
bila tiba masa kita untuk pergi selama
Tak kan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya
Bila.. aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan ditangisi selalu
Mungkin, itu sementara..
Bila jumpa penggantiku
Jangan di lupakan aku..
Gelak, Tawa, Tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika kita mampu hidup selamanya
Siapa yang sangka bila tiba masa kita untuk
Pergi selama takkan terduga
Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya
Bila aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu
Mungkin, itu sementara..
Bila jumpa penggantiku
Jangan di lupakan
... Aku ...

2 comments:

b4r1n4 said...

suzie,

ujan tak time ko nyanyi lagu ni?
kalo tak aku kena laa nyanyi pagi yang terang..kini sudah gelap..engkau menyanyi sangat laa sumbang...lalala..

kuikui..jangan mare :P

Anonymous said...

> lirik lagu yg menyentuh ati...huhu <

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates