Sunday, March 16, 2008

Hari Ini..

**** pagi yg gelap, kini sudah terang****

Arini g Opis jap untuk settle kan makanan untuk customer day arini.. aku sampai je opis dalam kul 8.15a.m. Sampai2 je, sorang pn xde, maknenye aku lah org pertama datang..eee dorg ni memang x leh harap lah. so, terpakse lah aku lepak dalam keta je... bau kuih n makanan yg aku beli dh mule buat aku rs lapo, perut dh mule berkeroncong ni..aduh..

kul 9.00 a.m baru nampak sorang datang, selamat die pegang kunci kedai ni. Kalu tidak terpakse lah ktorg tgu lagi. Masuk je opis terus siap2 n kemas2 skit pe yg patut sementara tunggu cleaner aku dtg untuk bersih kan opis. X lame lepastu baru lah datang salesman2 yg lain,tu pun x sume yg datang.. yg lain still tido kot almaklum arini kan ahad... sure semalam tido lewat punye.

Tapi arini customer x berape banyak mungkin sebab ari ahad, n kawasan ni pn bukan fully housing area, so kebanyakan org yg datang sini pn sebab pegi pasar, keje kat kilang2 belakang ni @ singgah makan kat food court lepas g pasar.. but still de org yg datang ke showroom ni.

Tengah aku lepak2 kat opis sambil post kat blog ni, bos aku call plak....

Bos : z, semua ok ka??

aku: emm ok mr yap. tp x ramai pun yg datang..

Bos: oo ya ka? booking banyak ka? turn up sudah berapa?

aku: turn up so far ok, yesterday around 40 ++ mr yap.. Arini x sure lg..org x ramai.

Bos: oh ok la..

****clik**

kul 11 lebih aku chow dr opis, emm x ramai customer pn arini..bosan lah..

No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates