Monday, March 17, 2008

PLR -Day 1 C'tnued

Malamnye kami ade dinner kat Uncle Lim's Restoran.. Restoran ni sediakan makanan ala baba nyonya, boleh tahan gak lah makanan die. huhhh..kenyang tul perut satu hari ni..


Gambar atas ni gelap skit, nth nape camera aku buat hal lak time ni.. aku plak memang x bape reti nk seting2 part camera ni so, belasah je lah.. janji nampak..
Pagi keesokan harinye, kami ade Jungle Tracking session.. after breakfast sume kene berkumpul kat library ni untuk dgr briefing dr UNCLE YIP, the eldest staff kat sane.. x salah aku umur die dah dekat 73 tahun and he have a lot of experience sebagai penjaga hutan ni.. die dh pun terbit satu journal khas tentang PLR ni. memang bagus tul uncle ni.. bile borak ngn die, memang mcm2 pengalaman menarik yg die ade..


Ni gambar yg aku amik dr luar bilik.. saje je nak snap gambar dalam bilik ni.. nk share ke terujaan aku bile 1st time langkah kan kaki masuk dalam bilik tu heheh..
Gambar katil twin bed atas tu tpt aku beradu.. best bangat.. selesa... tp sayang aku tidur x lena sangat. Ini dh memang jd kebiasaan aku tiap kali g bercuti kat mane2 tempat je lah. Aku akan susah nk tidur bile beralih tpt tidur.. so, kne tunggu 2 3 ari baru bleh serasi ngn tempat tu, x kire lah walau se'CLASS' mane pun tempat tu.



No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates