Friday, January 23, 2009

Birthday hubby..

It's my hubby's birthday...

Ermm.. hari ni hari lahir suami aku.. Aku pun tak beli lagi hadiah untuk dia. Masih lagi tercari2 dan mencari masa sesuai untuk beli present. Silap2 aku bawak die sekali pergi beli hadiah die sendiri..boleh ke cam tu? heheh.. Malam tadi tepat jam 12 malam, aku sempat wish selamat hari lahir pada hubby.. die pun cam memalu je heheh.. pe lah suami ku ni. Bila tanya pe impian dan wish die bila dah masuk umur baru ni pun, die x nak cakap.. gaknye mengantuk sangat dah kot, x pun die malu sebab aku wish bezday die :D. Mungkin kalu aku pun akan malu gak huhuu..

Memula tu aku plan nk dinner kat luar malam ni, tapi memandang kan dah 'strait' beberapa malam ni aku dan family asyik makan di luar je, so hari ni aku nak masak sendiri je lah di rumah. Nk try masak something special for mr hubby, tengok lah nanti petang aku nak singgah kat kedai untuk beli bahan2 yang nak di masak nanti.

Untuk hadiah mr hubby, ade lah beberapa barang yang dah aku list downkan, tapi masih lagi belum di pastikan which one yang aku nak pilih as his birthday present. Antara nya, Sandal ( sebab sandal die pn mmg dah lame ), Kasut Timberland (yang memang dh lame die idamkan), Perfume (senang skit nk cr kan? ) , baju kemeja ( boleh bwk pi keje) atau pun jam kot ( tp die baru je beli).

So, nanti bila free baru aku akan belikan utk die.. memandangkan hujung minggu ni pn kami kena balik kg (N9), so nampaknye terpakse lah aku beli lepas balik dr kampung. To mr hubby, harap bersabar ye menunggu hadiah hari lahirmu.. insyallah, akan dapat jua nanti.

SPECIAL WISH TO MR HUBBY, sekiranye die sempat menjenguk blog aku ni:-
Happy birthday
Semoga Panjang Umur
Di murahkan rezekimu dan rezeki kita sekeluarga
Semoga dapat jadi ayah yang baik dan bertanggungjawab untuk anak kita nanti
Sayang kat z selalu and sampai bila2 k (ahaks!)

3 comments:

zh-ena said...

sampaikan salam n wish hapey berday tuk hubby ko..

blk N9 nnti hati, ckp kat hubby ko jgn bwk laju sgt, ko tgh peregnat tu..klu duk dlm keta bila hubby ko jln kat bumper ko rapatkan kaki ko tau..bahaya klu duk terkangkang :p

Unknown said...

Insyallah na, akan aku sampaikan pesananmu itu.

Aku kalu dlm keta suke duduk ikut dan aku je na.. mane yg aku rs selesa, tu lah pesen aku duduk. Kadang tu siap bersila lagi. Tp pe pun thanx untuk advice ko tu. :D Selamat Bercuti...

b4r1n4 said...

happy birthday :)

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates