Wednesday, January 14, 2009

My 1st Award..


This is the 1st Award i had since i'm blogging.. Thanx to Dalila for this award.. it's so sweet.

Peraturan untuk menerima award ini ialah:

Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda: Ok, Done.

Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda:

http://dylarizadi.blogspot.com/ yg bg award ni kat aku. aku kenal dia dari semenjak sekolah menengah lagi, n still keep in touch using this web blogger with her.

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

1. Nama panggilan yg sering orang panggil aku:- gee, zie, suzie, su (aku x bape berkenan ngn nama ni huhuuhuhu)

2. Aku orang yang mudah kecik ati.

3. Tak bape berkenan ngan orang yang suka bagi alasan n berdolak dalik. (cakap terus terang sudah ar!)

4. Kebanyakan orang yang pertama kali jumpa aku, sure akan kata yang aku ni ustazah @ cikgu maths. (sbb dorang kata muka aku cam cikgu. Ada ke patut?? x sessuai..)


5. Kalu time drive, aku suka dengar radio sambil nyanyi ikut lagu dlm tu.
6. Suka jalan-jalan cari makan, sebab nk tahu rasa n specialty kat satu2 tempat makan tu.
7. Kalu pergi travel, aku lebih suka menikmati makanan dr menikmati keadaan tpt aku bercuti tu. (aku lebih mengutamakan perutku hahah).
8. Aku jenis yang bila dah ada yang istimewa dalam hati, (suami) lelaki lain aku akan abaikan hahha..
9. aku memang x reti nak make up atau make over diri sendiri.
10. Aku selalu kene demam + batuk + selsema yang berpanjangan.

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

1. Ena, Barina, Idah,Iman aka imah, (korang berempat ni sila jwb dengan segera k) Manja, Cikgu Jawa, Shumie, Sherrina_KL, Cik Scarlet & Cinta Milo Ais

6 comments:

b4r1n4 said...

aisey...siap warning lagi tuh..huhu :P

aku try secepat yg boley la ye..skang agak bz sket ;)

Unknown said...

wokey.. janji mu jwb k! ai, bz2 ni buat pe?? bz buat persiapan kawin ek??

DYLA said...

suzie, sbb ko jarang mekap kot aku tgk gmbr kawen ko berseri sgt..

actually dah lama aku nmpak ko mcm cikgu..

Unknown said...

dyla,
aku mmg x pandai nk makeup2.. cam ape je aku tgok bila makeup sendiri huhuuhuhuh.

Yeke muka aku cam cikgu? sadisnye waaaa!!

zh-ena said...

kena paksa ke jwb nie suzy huhuhu nnti aku jwb erk

Unknown said...

hehe..pakse tu x de ar, tp kalu ko rs dipaksa tu, so terpaksa lah ko buat.

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates