Monday, January 12, 2009

~Jalan2 Cari Makan~

Jom jalan-jalan cari makan..........!!!

Ermm... MUMTAZ NAN (tul rasenye ejaan die). Korang penah makan tak makanan ni? This dish's are fully recommended by me. U'll must try this.. very the SEDAP!! Aku mula di perkenalkan pada MUMTAZ NAN ni oleh hubby aku. Masa tu belum kawin lagi.. Tempatnya di TTDI, nama Restoran tu MOHSIN, 1st time makan mende ni, aku terus terpikat, dan sehingga ke hari ni, aku pasti akan makan nan ni kalu ade kesempatan. Nan ni macam ala-ala Pizza skit. Price for this NAN?? ermm.. Currently it's quit reasonable, just RM4.50 per plate. On top of this NAN, they put some mayonnaise, slice of tomatoes and cheese. Rasa die memang best.. menyengat..!! Nan ni boleh dimakan macam tu je atau pun lagi sedap di cicah dengan kuah dal.

Lets c the pics of MUMTAZ NAN:-



~MUMTAZ NAN~


Ni tandoori Chicken.. korang for sure tau kn?? Bertambah kenikmatannya bile makan sekali ngan Mumtaz Nan ni. Syiok ar!!



Tengok tu, banyak kn tomato, cheese and mayonis die. Emmm yummmyyy!!




Ni air yang biasa aku order untuk diminum bila dah pekena mumtaz nan. Teh O Ais





So apa tunggu lagi??? moh ler kite pekena MUMTAZ NAN!!
P/s: bagus x aku?? siap promote lagi utk restoran ni!





4 comments:

Marsha~ said...

hai chugie...! sedapnye mumtaz nan ni. tak pernah makan. pernah makan nan cheese ajek..

Unknown said...

Halloo marsha..

memang sedapppp sangat.. U should try!

zh-ena said...

alahai nak rasa la..dh terliur nie..nsb baik dh tak pregnant klu pregnant confirm skang jgk nak pg hahahah

Unknown said...

Na, jangan lupe g makan ek. pastu sila lah update blok ko tentang makanan ni. Enjoy eating!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates