Saturday, April 24, 2010

# Tag

Ada Orang suruh selongkar bag lah..

Salam...
Aduh, bikin gempak saja ini tajuk kan??
ok lah, aku memang di suruh menyelongkar bag.. tapi bukan di paksa ok.. tapi bagi menjawab TAG yang di beri oleh eb, mamaaerish..
Jom Tengok hasil penyelongkaran bag ku ini..
Taraaaaaa!
it's my hand bag.. a not too lasting handbag.. aku beli bag ni masa tengah mengandungkan fatin.. bag ni beso, so boleh muat macam2.. lepas tu sangat sempoi.. beli pun murah je..
tapi kini... harus di tukar pada yang baru.. sebab dah x syantik cam dulu sob..sob..sob..
Nak tengok apa yang ada dalam tu???
kui..kui..kui...
sebenarnye ada macam2 tau.. sampah sarap pun ada..
mana tak nye, kemas pun setahun sekali je.. huhuh..
Jom terjah!!
jeng..jeng..jeng..
aha!... ini lah yang ada... yang hak sampah sarat tu aku dah pi buang awai2... tak kan nak show dalam ni kan???
Very the tak sesuai tau.. huhuh...
Antara yang perlu ada dalam handbag : Purse, Lip Glose, Lipstick, Compact powder, Pefuma, HP cable, key, Panty Liner, Pampers.
handphone aku just letak dalam poket seluar je.. bahaya kalau letak kat handbag, sebab aku pernah di ragut... oo..nanti den story dlm entry lain k!
Itu sahaja lah.. sekian dulu...
Sorry ye eb, sebab lama dah cari masa yang sesuai untuk selongkar bag ni, baru arini berkesempatan nak buat..
Sebenarnye masih ada beberapa TAG lagi yang aku masih tak sempat nak jawab..
dan ada juga yang dah tercicir, aku pun dah lupa lah..
Pada sesiapa yang dah beri TAg pada aku tu, sila lah remind semula..
cheeeerrrrrrrrrrrrrrrrssssssssssssss
-chugie-

4 comments:

Ena said...

ok la dah jawab tag nie yeh!.. ena jugak yg belum dayang mood utk jwab tag nie.. huhu

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Selongkar jgn x selongkar..
Lily pon suke gak pakai beg besar2..mcm2 blh masuk.. :)

|| NaFiRaa || said...

chugie.. beg tuh bawa gi opis ke??? pastu pempes pon bawak gi opis skali??? muehehehehe

ai pernah bawah puting anis pi opis.. bila perasan puting dia ade dlm handbag.. trus gelak sorang2 kat opis..muahahahha

Nia said...

Ade tag selongkar bag? isk bahaya nih..hehe..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates