Saturday, April 17, 2010

Gila kentang....!!! eh, contest lah!!

Salam......

Ape punye tut ler kan??? dah malam2 pun aku still blogging... punye lah tegar kamu ni wahai CHUGIE... hehehe..

Memang kerje GILA betul lah aku malam ni... mana taknye, dalam sekelip mata je boleh layan semua contest yg aku dapat... ahahahahah:))

Tak harap pun bleh menang.... tapi kalau menang, memang best lah kn???

Tak pernah dlm hidup Puan CHUGIE ni join contest banyak2 sekali rap! Malam ni, aku pecah rekod! Join contest banyak2!!!

KORANG NAK TENGOK TAK CONTEST2 YANG AKU DAH MASUK???? MOH KLIK JE KAT SINI

MACAM TAK PERCAYA JE AKU BUAT SUME NI..

OWH YE.. sok aku cuti.. tatak kerje wooo.. sebab mau peligi ke genting highland maaaaaaaa... kalau ada yang g genting sok, bgtau teman ye... bleh bersiaran langsung kat sane.. hehehe...

k lah, chiaow!!

cheers..

10 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Bestnyer nk p Genting..
Dh lama x p sana..
Apapon..Njoy ur Holiday!! :)

uglypooh said...

rajinnye.....hehe
apepon slamat berjaya.

btw...sy da tukar url :-)

Unknown said...

Lily,
thanx dear! jom ler join sy..

Unknown said...

uglypooh,
will be change the link soon! thanx, let me know!

|| NaFiRaa || said...

nak pi genting??? wahhhh sonok nye~~~

tunbegia said...

sungguh rajin, ;-D

salamm,

Ena said...

wahhh..
mood bercontest telah menyerang ye!!>. hehehe

Gd Luck!!

best nyer g genting.. ena di ruamh saje.. huhu

zh-ena said...

seronoknya nak naik genting
hati2 di sana suzy

DLatum said...

wah..rajinnya...klu join byk2, lg tinggi chance nk menang...

all the best!

Nia said...

weh,..sungguh giatnya nih! good luck dear!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates