Thursday, April 1, 2010

# nuffnang

..Kepada Nuffnang..

Salam..

..Surat kepada incek nuffnang..

so skema lah kan?? alahai lah... emm, perasan tak yang aku dah tak gunakan advertlets??? setelah mengambil kata sepakat, aku dengan rasa suka citanye mengambil keputusan untuk remove all the advertlets ads..

Bukan sahaja lepas dengar pandangan dari kawan2 semua, tapi rasanye.. misi utama aku berblog sebenarnye dah terpesong.. aku berblog bukan nak buat duit, itu semua penyumbang sampingan je.. kalau ada, maknanye itu rezeki aku. Kalau tak ade, maknanye.. belum masanye aku merasa duit terpijak tu..

Pada kawan ku sekalian.. terima kasih pada yang sudi memberi komen dan nasihat.. sayang korang lebih lah!

Kepada encik nuffnang yang ku sayang, aku akan setia pada mu.. jadi, selalu2 lah appearkan iklan dalam ruangan blog ku ini ya...

sekian dulu,
chugie...kon!

12 comments:

Nia said...

so, lepas ni menjadi glitterati gitu..hehe..

zella y said...

dh jg glitterati blk kn
hehehe....

|| NaFiRaa || said...

harap2 pas nih lebih banyak iklan kuar lah kan... aminnnn:)

Rina Rossoneri said...

itulah, kalo letak advert t nuff majuk..kita pun mula2 letak, pastu remove blk, sbb baca blog2 yang lain ckp cam tu..

nieda said...

nuffnang juga yang good reputation

Unknown said...

unlisted_one - hope so nia..

zella - yup!

Unknown said...

nafiraa- harap camtu juge..

rossoneri - owh, dulu pun penah guna ads tu gak ye..

Unknown said...

nieda- ye.. tul tu, so sy sokong nuffnang!

CatlinaFly said...

me too!:)

BabyIntan said...

He he...kan bagus kalo setia pada yg satu...ekeke :D

syida said...

chugie, kita pun setia pg nuffnang.tp nuff belum sudi nak bg adv kat kita

sWeEtDaRLinG said...

pernah gak tersedar, tiba2 misi tulis blog telah bertukar jadi gila duit... cepat2 ubah balik haluan ke landasan asal...

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates