Wednesday, April 7, 2010

Jom Sedekahkan Alfatiha buat adik Dzafri..

Salam..



Aku sangat sedih sekarang ni.. dapat kisah ini dari blog wansteady..



sedih bila membaca kisah ini http://supermom0978.blogspot.com/2010/04/dzafri-hisyam-bin-khairulanwar-22.html



Mari kita sama2 sedekahkan Al-fatiha dan doa buat arwah ye..



"moga die di tempatkan di kalangan mereka2 yang soleh dan soleha di syurga allah.."

moga dia juga tenang di sana..."



pada keluarga allahyarham.. aku mohon pada allah moga di perkuatkan hati, jiwa dan raga kalian menerima suratan ini.. aku tahu, berat kami yang membaca kisah ini.. berat lagi bahu dan jiwa kalian menanggungnye..

bersabarlah.. pasti ade hikmah di sebalik segala ini...

13 comments:

eB ezrin said...

alfatihah

A N A K - A N A K K U said...

speechless

zella y said...
This comment has been removed by the author.
Ena said...

Tu la. dah bace.. sangat sedih..

Al-Fatihah buatnyer..

CatlinaFly said...

alfatihah..dah baca sebelum dtg blog chugie..memang sedih sgt baca kisah arwah ni...dah tak mo komen lagi..sedih..:(

zella y said...

sedihnya chugie....

sambil zella bc smbil nanges...seriously....

al-fatehah....

Unknown said...

Ena,
yup, sangat sedih lah wak.. nangis..

Unknown said...

catlinafly,

saya juga tak tau nak komen ape.. terkedu!

Unknown said...

zella,

yep.. same to me dear! rasa tak mampu nak abiskan membaca entry2 tu.

mommy twin said...

bukan kate nangis..dh cam nk meraung... mmg meleleh2 air mata aku baca blog dier... sentap betol. terbayang pulak, kuatkah aku kalau diuji seperti die? aku rase aku tak sekuat die...smoga keluarga arwah tabah menerima ujianNya ini. Amin... al Fatihah...

Unknown said...

tul tu dah.. aku pn..sampai terkedu n totally trus ingat kat fatinku.. cedih dah...huhuhuhu

Nia said...

err,..saya baca kemudian la kot blog tu. takut menangis di pagi2 hari ni. Baru baca Chugie tulis pun dah sedih. Al-Fatihah buat arwah.

mak encik | SZ said...

ku dah menangis2 hari tu chugie..masa baca kisah ni..alfatihah...

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates