Wednesday, April 21, 2010

# birthday

Sambut birthday adikku pulak.

Salam..

Entry ni masih lagi cerita tentang aktiviti hujung minggu aku.. adui, x abis2 kan??

Ala..korang layan kan je k.. :p

Kami balik dari sungai sendat, n sampai kat umah lebih kurang jam 5 ptg.. badan memang letih sangat.. sampai je kat umah, aku terus landing atas kerusi kat ruang tamu n lena jap.. HB yang tolong kuarkan barang2 dr kereta. Fatin pulak, adik2 aku tolong layan..

Tak lama lepas tu, dengar riuh rendah kat ruang tamu depan.. ingatkan ape lah.. rupenye akak aku sekeluarga datang bawak birthday brownies ngan makanan lain. Rajin betul lah akak aku ni.. siap bawak brownies bagai..

Makanye, tidur aku tuk petang tu, terganggu jugak... dan join lah depa2 ni potong kek... aku yg tadi tengah dok ngantuk, terus ilang tengok brownies yang buat aku leleh ayak liuq.. pastu akak aku siap buat cekodok ngan cekodok dhal lagi.. adik aku pulak siapkan air minuman..

Kiranya, meriah gak ler edisi mini birthday yang kami buat ni.. hehehe.. meriah ngan budak2 kecik yang bising sampai rumah tu jd riuh rendah di buatnye..

close up sket wajah brownies akak aku ni..

tp memang sedap tul lah.. mmber opis aku pn cakap sedap tau, kebetulan ade lebih skit, jadi aku pun bawak lah ke opis.. dorang puji sedap... aku plak rasa bangga gak ler ngan pencapaian akak aku tu.. hehehe..

abis je sesi makan2.. pas maghrib, aku dah terlena lagi.. fatin pun ikut join sekali. Sedar2 je dah kul 1 pagi.. gila kentang lah! hehehehehe... tak pernah aku tido awal sampai tak makan malam tau, ni lah 1st time aku buat.. Ini semua penangan aktiviti yang penuh hujung minggu lepas..

sekian je entry panjang aku waktu berhujung minggu aritu.. jangan muntah k! hahahahah..

cheersssssssssssssssssss

-chugie-

10 comments:

Aredhel Helya said...

leleh liur nengok brownies tu.......haishhhhhhhhhhhhh

ezan said...

kakak chugie amik order x? nak gak.. nampak cam lazat je.. hehehe...

eB ezrin said...

nmpk pn kesedapannyer... alor... napa x antor sini skit.... tringin la... hu3

mamaarifakeemaisy said...

nampk sedap sungguh kek tuu..tergoda weeh..nak merasa jugak! ^_^

huhu..gila penat tu, aktiviti pack! mmg pengsan ler, kalo eina pun! :p

Unknown said...

ease Basri,
heheh..

Unknown said...

ezan,
die x jual lah zan.. tp kalu ezan nak, bleh sy suh die buat.. :P

Unknown said...

mamaaerish,
alahai.. kalau tau eb nak, sy p pos aritu gak :P

Unknown said...

mamalieyna,
hehhe.. aktiviti yang pack, tp seronok..

Ena said...

adoiii... lapar la tgk kek tu.. tingin... nak gakkkkk.. heeheh.. lamer dah tak makan kek camtu.. huhu

Unknown said...

ena..
heheh.. nak ke? nah!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates