Wednesday, April 28, 2010

# blogger

Kenapa tak boleh nak log in ke blogger ni??

Salam..

Aduhai lah.. tak tahu nak salah kat sapa atau kat mana..

Tak tau jugak lah apa silapnye..

Sejak beberapa hari ni, aku dah tak boleh nak log in ke blogger akaun kalau guna PC opis.. dah banyak kali jugak cuba macam2 cara. Tapi tetap x boleh jugak.. Bila guna laptop kat umah boleh pulak.. tak paham guwe!
Selamat lah aku masih boleh buka blog kesayangan ku ni dan jengah blog kawan2.. kalau tidak, mau aku pengsan macam kena drug sebab tak dapat tengok blog hehehe..
Tapi, bila dah ke blogger punya akaun pun aku x boleh masuk, maknanye nak tinggal kan komen kat bahagian komen entry kawan2 blog pun al-susah lah..
Penat lah aku pikir cara mcm mana nak tinggal kan komen.. dan akhirnye aku dapat cara, iaitu gunakan URL link je..
Tapi bukan semua blog aku boleh tinggal kan komen guna URL, hanya sesetengah blog yang letakkan URL link click je boleh..
Contohnye macam bawah ni...
*
*
*
*
*
*
*
*
Kalau kawan2 semua guna identity dua macam yang atas ni, makanye...tak dapek lah den nak tinggalkan komen kat bahagian entry korang tu ye.. kene lah tunggu balik umah, baru aku leh komen guna laptop..
Untuk yang pakai identity banyak cam image atas ni, haaaa boleh lah aku tinggal kan komen, sebab aku boleh guna identiti - Name/URL..
Sebab itu lah ada sesetengah blog kawan2 yang masih lagi aku tak dapat terjah untuk tinggalkan jejak.. dan ada juga sesetengah tu aku cuma tinggal kan komen kat bahagian shout box nye aje..
jadi lah kn?? yang penting aku singgah, baca dan tinggal kan komen2 yang membina dari aku tu hehehehehe...
TAPI AKU MASIH LAGI MUSYKIL, PELIK, HERAN BIN AJAIB DAN PENING PALA, KENAPA... KENAPA.. DAN KENAPA, AKU TAK BOLEH LOG IN KE DALAM AKAUN BLOGGER MASA GUNA PC KAT OPIS??? APA LAH MASALAHNYE YE???
TAPI GUNA LAPTOP KAT UMAH NI BOLEH LAH PULAK...
ADA SIAPA2 TAHU?? ATAU TEROR TENTANG MASALAH YANG SAYA HADAPI NI?/
BOLEH TOLONG SAYA SETTLE KAN???
TOLONG LAH....
SAYA DAH SANGAT2 GERAM DAH NI....
GERAM TAHAP GABAN!!!!! UWAAAAAAAAAAAAAAAAA

7 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Napa plak erkk??
Maybe kat office utk google diorg dh block kut..

Nia said...

Chugie,

nak tau tak satu kenyataan yg menakutkan? kdg2 kat ofis diaorg tau mcm mana nak disable kan certain2 pae. mcm nia punya pc, tak leh nak buat ape2 kat FB, boleh tengok aje.sedih woo..huhu..dah le org bukak time rehat aje..

Unknown said...

Lily,
emm tak tau lah.. sedih lah..

Unknown said...

unlisted_one,
OMG.. aduh.. tp bila masa pulak dorg buat?? emm.. peliknye..

b4r1n4 said...

ofis ko pasang spyware kot..try masuk draft blogger, aku penah masuk situ untuk buat quick post & komen blog kengkawan. tapi untuk upload pic tak boleh kot.

ezan said...

betul kot.. maybe office chugie block some application kat blog ni.. tu yg xleh tu... cuba try tny kwn2 office yg lain.. dorg ok x?

frida said...

masih tak boleh ke? PC di opis ko sorang pakai kan?

cuba login dr pc orang laen? cookies kot...

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates