Saturday, April 10, 2010

Hari ni kami akan ke rumah ezan..

Salam...

wah, hari ni hujan pagi2.. hujan rahmat gamaknye kn?? tapi memang best kalau dapat tido sakan di temani baby ku yang baunye ucuk macam tu...

Tapi malangnye, hari ini aku kerje daaaaaaaaaaaaaaaa uwaaaaaaaaaa.. di sebabkan rasa malas dan rasa sejuk pagi yang dah lama x rasa cam ni.. aku lewat ke pejabat hari ni. Lantak ler.. bos nak marah ke ape ke.. arini sabtu maaaa... tarak kerja mau buat.. kasi cuti lagi bagut! ihik..

Okies, berkisar pada tajuk entry tu.. untuk pengetahuan semua geng2 blogger yang mungkin mengenali ezan, mummy sarah.. hari ni merupakan hari meraikan ulangtahun kelahiran pertama anaknye, iaitu marea mysarah.. rasanye sesiapa yang mengenali ezan, sure dah dapat birthday invitation dari die kn??

Sebabkan dah lama gak kenal ezan, dan selalu baca blog tentang anak kesayangannye itu.. tapi kami tak pernah bersua muka.. makanye, aku mengambil kata sepakat ngn hubby n fatin untuk bersama2 memeriahkan majlis sarah petang ni..

Sebenarnye, dalam gembira nak bertemu ezan dan mungkin geng2 blogger lain yang aku x berapa kenal.. terselit gak rasa segan n risau.. yelah, x penah jumpa dorg semua.. sure akan rasa tersipu2 malu kan?? ehehehe.. pastu nak mulakan suai kenal tu pn alamak......... malu u! eheheh...

Hope segalanye ok nanti.. dan moga aku tak lah terlalu pemalu nanti.. ngeh ngeh ngeh.. korang2 yg kenal aku ke, rasa2 macam kenal ke.. atau yang seangkatan denganye ke.. hope jangan lah malu2 nk tegur aku tau! sebab aku ni seorang pemalu di luar... ahahahahah:)))

ooppss lagi 1, harap juga fatin tak buat perangai die nanti.. risau gak ngan si kecik yang ala2 terover aktif tu.. heheh..

k lah, tunggu entry psl birthday sarah next week k!

chow! n cheersssssssssssss..

16 comments:

ddfirdaus said...

Gd luck chugie..sy pun segan gak rasanya kalau jumpe blogger lain kt luar

A N A K - A N A K K U said...

asal x ajak aku...kui!kui!

mamaarifakeemaisy said...

hehe..pergi eh..kite jugak tak pergi nye..en suami ada urusan, tak dpt la join..huhu..kalo idak, segeng la kita, pemalu sgt! tmbh2 kenalan yg baru nak bersua muka ni..hehe..

kim salam ngn sarah n mummynye, ezan!

Unknown said...

dbalkis,
tq.. hope saya berjaya.. ahahah.. cam hape nth kn?

kite same lah ek..

Unknown said...

anak-anakku,

nak ikut ke? jom ler.. eheheh..

Unknown said...

mamalieyna,
ala.. x dpt join ke?? ruginye kan, kalau x bleh kite kenal2 sakan.. hehehe

ooo mama pun pemalu cam saya ye.. ramai juga pemalu rupenye ek!

|| NaFiRaa || said...

wahhh... sonoknye dapat jumpe kawan blog.. leh kenal lebih rapat..:)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Selamat bertemu rakan2 blogger..
Sama gaklah..lily pon pemalu gak.. :)

mommy twin said...

z...neh blog add tuh
http://nojj.blogspot.com/

Myalycia said...

yeye... 2nd time jumpa chugie kat rumah ezan hehe..

Nia said...

Nanti jangan lupa buat entry ye Chugie. Biasa la 1st time jumpa, memang kekok sikit kan.

Unknown said...

nafiraa,
ehehe..seronok plus gementar.. bila nk jumpa nafiraa n anis ni??

Unknown said...

lily,

alahai..ramai pulak yg pemalu..

Unknown said...

mommy twin,

ok idah.. nnti nak g sane lah

Unknown said...

~@lyci@~,

heheh.. yep, 2nd time jumpe.. best nye..

Unknown said...

unlisted_one,

heheh..okies nia! tunggu tau..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates