Friday, November 13, 2009

# contest

MY FUNNIEST BABY CONTEST

::** Sticky mode** for latest entry, pls scroll down.. ::



Salam semua.. saya sangat teruja untuk join contest ni sebab saya nak sangat menang hadiahnye.. semoga saya menang...!!!
Ok, untuk segala terma dan syarat contest, sila ke sini

Antara sponsor2 hadiah untuk contest ini......

Sponser 1 : Babyumishop (http://www.babyumishop.blogspot.com/)

Sponser 2 : IT@RLiiT's BeutiQue & Beuty Centre (http://www.hidupharmoni.blogspot.com/)

Sponser 3 : Moms&babyshop (http://www.momsandbabyshop.blogspot.com/)



Dengan ini, aku dengan rasminya mempertaruhkan gambar di atas untuk memasuki contest anjuran UMIDANISH...
NAMA: NUR FATIN ADLINA BT MOHD FAHMI

UMUR:5 BULAN 3 MINGGU

Aku pilih gambar ni sebab gambar ni adalah hasil tangkapan aku secara candid.. memang totally candid la! sepatutnye anak aku senyum.. tiba2 bila aku dh snap, muka die jd camtu... dan muka adik aku tu pn adalah candid gak... kami satu family tergelak besar bila tengok gambar ni...


Nak cerita skit pasal blog2 sponsor ek.................
Sponser 1 : Babyumishop - blog yang jual CD (cloth dipers) + produk kesihatan.. sangat bagus untuk kita2 yang punya anak kecil dan bg mereka yang bakal bergelar ibubapa...
Sponser 2 : IT@RLiiT's BeutiQue & Beuty Centre -blog ni plak lebih kepada pakaian dan barangan kecantikan wanita... dan yg paling best drinking water ECPInye..
Sponser 3 : Moms&babyshop - ha.. kat sini bleh dapat produk jus mate n CD utk baby.. pada yang teringin nak kurus kan badan.. bleh ler jamu mata dan dapat kan produk jus mate dari empunya kedai ye..

******yang paling best!!!!!!!!!!!! bleh hutang daaaaaaaaaa... stail main kutu.. jom singgah blog dorg!!!*****

So apalagiiiiiiiiiiiiiii korang tak teringin ke nak join contest ni????????????????????


4 comments:

Zura Tahir said...

kelakar plak gmbar tue zie...harap ko menang lah...good luck

Unknown said...

heheh..thanks ra!

CatlinaFly said...

salam kenal..my e-ein pon join contest ni..btw..good luck ye!

Unknown said...

CatlinaFly - same to u Cat & baby e-ein..:D

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates